افتتاحیه طرح هجرت 3 در اسلام آباد غرب +تصاویر

کد خبر: 302177
|
10:00 - 1397/04/05
نسخه چاپی
افتتاحیه طرح هجرت 3 در اسلام آباد غرب +تصاویر
اسلام آباد خبر: آیین افتتاحیه فعالیت های دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 شهرستان اسلام آبادغرب در تابستان 97 ، با حضور مسئولین شهرستان، اولیاء و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیین افتتاحیه فعالیت های دانش آموزان در قالب طرح هجرت 3 شهرستان اسلام آبادغرب  در تابستان 97 ، با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش, رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان ومدیران ،اولیاء و دانش آموزان  برگزار شد.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مبحث هنر و آمیختگی آن با روح و روان انسان افزود هنر و تعهد دو مقوله آمیخته با هم هستند و ما امیدواریم دانش آموزان ما هر بیشتر با هنر که غذای روح انسان است آشنا شوند ،آن را در زندگی روزمره خود بکار گیرند و از روزمرگی فاصله بگیرند تا به اوج برسند  چونکه هنر سبب هویت بخشی به شخصیت دانش آموزان و باعث اعتلای  فرهنگ و هنر غنی میهن عزیزمان  می‌شود.

 

برجی ادامه داد: در عصر جدید با رشد و ابداع روش های ارتباطی جدید و گسترش فضای مجازی وبه تبع آن زمینه برای  افزایش  انواع آسیب های اجتماعی و رسانه ای ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آگاهی دادن به دانش آموزان و اولیاءآنها در استفاده صحیح و کاربردی ازتکنولوژیهای جدید ، از اولویت های آموزش و پرورش در جهت پیشرفت و  هدایت دانش آموزان است

 

 در این خصوص کانونهای پرورش فکری تربیتی وظیفه مهم پر کردن اوقات فراغت با علم و هنر ، دانش ، ورزش و ... برای نسل امیدوار انقلاب به عهده دارند ،اوقات فراغت را نباید با هر چیزی پر کرد و صرفا گذراندن وقت باشد ،بلکه در این فرصت باید هنر با تعهد به هویت ایرانی اسلامی ،علم و دانش مفید و کاربردی و ورزش توام با اخلاق آموزش داده شود  ،و این مهم با کمک  اداره ها و ارگانهایی مثل سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، تبلیغات  باید همچون گذشته باید صورت گیرد.

 

  در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به طرح هجرت 3 اظهار داشت: این طرح تاکنون  برای غنی کردن اوقات فراغت دانش اموزان و آشنایی دانش اموزان با روحیه کار و تلاش مفید بوده و نتایج بسیار خوبی داشته  است که امیدواریم به صورت جدی دنبال شود  .

 

سرهنگ قاسمی جانشین سپاه ناحیه اسلام آباد غرب نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین در خصوص  اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به ایراد سخن پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد