بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با دانا؛

دلمان نمی خواهد کم کار باشیم/ درباره مافیا اطلاعات ندارم/ شرایط تولید در سینما دچار مشکل شده است

کد خبر: 302203
|
11:30 - 1397/04/09
نسخه چاپی
دلمان نمی خواهد کم کار باشیم/ درباره مافیا اطلاعات ندارم/ شرایط تولید در سینما دچار مشکل شده است
اسلام آباد خبر: جمشید جهانزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: من در مورد مافیا اطلاعاتی ندارم، فکر نمی کنم شرایط ما نسبت به دیگر نقاط دنیا خیلی غیر عادی باشد، یعنی مانند همه جاست، این شرایط در همه دنیا هست و بستگی به شرایط دارد و مملکت یک تغییرات و تفاوت هایی حتما خواهد داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر،جمشید جهانزادهبازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک تله فیلم را به تازگی به کارگردانیحسین قاسمی جامیکار کرده ام و یک کار تئاتر به نامخسیسبه کارگردانیمریم کاظمیاجرا کرده بودم که قرار است دوباره آن را روی صحنه ببریم، چند پیشنهاد دیگر هم به تازگی دارم که فعلا قطعی نشده است.

 

وی در ادامه افزود: ما که دلمان نمی خواهد کم کار کنیم، اگر هم کم کار شده ایم، یا شرایط به گونه ای بوده که نشده و یا دلایل مختلفی دارد، البته مردم بیشتر فیلم می بینند، به هر حال در زمینه سینما، تئاتر و یا تلویزیون فعالیت می کنیم.

 

جهانزادهدر خصوص مافیای سینما اظهار داشت: من در مورد مافیا اطلاعاتی ندارم، فکر نمی کنم شرایط ما نسبت به دیگر نقاط دنیا خیلی غیر عادی باشد، یعنی مانند همه جاست، این شرایط در همه دنیا هست و بستگی به شرایط دارد و مملکت یک تغییرات و تفاوت هایی حتما خواهد داشت.

 

این بازیگر سینما تلویزیون خاطرنشان کرد: یک مشکل همیشه وجود دارد، آن هم شرایط تولید است که بحث سرمایه و ارتباطات در آن هست، چرا که تولید باید هر چه بهتر و مساعدتر شود، یعنی اگر الان عالی است عالی تر شود که این هم بر کمیت و هم بر کیفیت تولید اثر می گذارد.

 

وی در مورد عملکرد دولت در جهت بهبود وضعیت فرهنگ و هنر کشور اذعان داشت: من در این زمینه اطلاع خاصی ندارم، بحث کارشناسی ندارم، متاسفانه سال هاست که اولویت ها به نسبت کم است، این نسبت ها گاهی کم و گاهی حالت نرمال دارد، اگر اولویت ها بهم بخورد طبیعتا مطلوب نیست.

 

جمشید جهانزادهدر پایان گفت: در دانشگاه غیر از بازیگری در تمام رشته های دیگر اطلاعاتی را به دست می آورید و خیلی گسترده تر است اما در آموزشگاه ها بیشتر تمرکز بر روی خود بازیگری است، این که کدام برتر است را نمی توان قاطعانه پاسخ داد، خود من از طریق دانشگاه آمده ام و اخیرا از طریق کلاس های بازیگری هم خیلی ها آمده اند، هردو می توانند مثمر ثمر باشند اگر از آن ها درست استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد