امام جمعه اسلام آبادغرب:

دشمن بدنبال اینست که مطالبات عمومی مردم را به اغتشاش و فتنه تبدیل کند/ دولت باید صدای مردم را بشنود

کد خبر: 302230
|
14:18 - 1397/04/11
نسخه چاپی
دشمن بدنبال اینست که مطالبات عمومی مردم را به اغتشاش و فتنه تبدیل کند/ دولت باید صدای مردم را بشنود
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آباغرب گفت: دشمن بدنبال اینست که یک مطالبه عمومی را به اغتشاش و فتنه تبدیل کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت السلام مهری امام جمعه شهرستان  اسلام آباغرب درآئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آباد غرب، با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع فرماندهان و نیروهای دانشگاه افسری امام حسین(ع) در خصوص آیات مورد اشاره در سوره آل عمران و سوره توبه، اظهار کرد: اگر شما (مسلمین) را خوشحالی پیش آید (دشمنان) از آن غمگین شوند، و اگر به شما حادثه ناگواری رسد خوشحال شوند. اما اگر شما صبر پیشه کنید و پرهیزکار باشید مکرر و عداوت آنان آسیبی به شما نرساند، که همانا خدا بر آنچه می‌کنید محیط و آگاه است.

 

 

وی افزود: اتفاقاتی که در این عصر رخ می دهد مصداق این آیه شریفه است، انسان وقتی به ترجمه ظاهری این آیات نگاه می کند، انگار آیات قرآن بروز رسانی می شود، حال بعضی ها که فهم و درک ندارند تصور می کنند که قرآن مال 1400 سال پیش است.

 

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: امروز ما در یک جنگ تمام عیار سیاسی و اقتصادی قرار داریم و هیچ کس نمی تواند آنرا انکار کند و دشمن با هر ترفندی من جمله ترور های کور به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مردم است.

 

وی با اشاره به جریان مطالبه عمومی آب در خرمشهر، گفت: دشمن بدنبال اینست که یک مطالبه عمومی را به اغتشاش و فتنه تبدیل کند، در طول 40 سال گذشته هرجایی  ملت ایران پیشرفت داشته و روی پای خود ایستاده دشمن دائما" توطئه کرده، تحریم کرده اما انقلاب واقعا" پیشرفت داشته و دستاوردهای چشمگیر و قابل افتخاری بدست آورده است.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: ما بعنوان سپاه، بسیج، روحانیت، مدیران، مسئولان که حافظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب هستیم، از مطالبات به حق مردم به هیچ وجه ناراحت نمی شویم و اگر کسی به خیابان آمد و مطالبات به حق خود را بیان کرد، ابدا نباید چنین فکری بکنیم که اینها ضد انقلاب هستند.

 

 

وی تصریح کرد: مطالبات به حق مردم را باید دید وشناخت و بین کسی که مطالبه دارد و کسی که بدنبال خباثت است باید تفکیک کرد.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: ترامپ، اپوزیسیون، سلطنت طلب و ضدانلاب از چندی پیش شروع کرده و می گفتند ما یک تابستان داغ در ایران داریم، از دید آنها که رابطه خوبی با جمهوری اسلامی نداشتند یعنی تابستان فتنه، نفاق و نا آرامی، لذا بر همه ماست که بعنوان حافظان و نگهبانان جمهوری اسلامی و آرمان های شهدا، امام(ره) و رهبری هستیم باید در مقابل کید و نیرنگ دشمن صبر کرد که البته کید دشمن به خودشان بر می گردد.

 

 

وی افزود: این اولین و آخرین خباثت دشمن نبوده و شک نکنید که شیطنت های دشمن ادامه دارد، لذا باید مراقبت کنید، البته مدیران، مسئولان، دست اندرکاران، خصوصا" دولت باید صدای مردم را بشنود و باید گوش شنوا برای مطالبات به حق مردم داشته باشد و واقعا" مضیقه مردم را باید درک کند و انشاءالله در عمل و اجرا هم با مدیریت جهادی اقدام و عمل کنند و قوای دیگر و همه مردم باید دولت را یاری کنند تا انشاءالله بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

 

حجت الاسلام مهری  با تأکید بر وحدت،  گفت: آنچه که باید در عمل انجام دهیم اتحاد، انسجام، صمیمیت و برادری است که با این وحدت، مکر و کید دشمن نقش بر آب خواهد شد و به خودشان بر می گردد و انشاءالله جمهوری اسلامی ایران به حرکت توفنده خود ادامه خواهد داد.

 

 

وی از زحمات حجت الاسلام جهانی مسئول  پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آباد غرب تقدیر و تشکر نمود و برای حجت الاسلام عزتی آرزوی توفیق در این سمت خطیر را نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها