در مقابل آرایش جنگی دشمن ما هم باید آرایش متناسب بگیریم؛

سردار غیب‌پرور: نظام مدیریتی کشور خودباوری بیشتری داشته باشد /دشمنی دشمن را بیش از گذشته باور کنیم

کد خبر: 302235
|
10:30 - 1397/04/12
نسخه چاپی
سردار غیب‌پرور: نظام مدیریتی کشور خودباوری بیشتری داشته باشد /دشمنی دشمن را بیش از گذشته باور کنیم
اسلام آباد خبر: رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه در مقابل آرایش جنگی دشمن ما هم باید آرایش متناسب بگیریم، گفت: نظام مدیریتی کشور خودباوری بیشتری داشته باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز دوشنبه ر مراسم افتتاح 200 واحد منزل مددجویان بهزیستی در سرپل‌ذهاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال است و چون باعظمت است دشمن هم تاب ندارد.

وی افزود: آمریکا کور شو و عظمت انقلاب را ببین، ببین که مردم را سال‌های سال است پای انقلاب و دین و در کنار رهبرشان ایستاده‌اند، چون انقلاب اسلایم تبدیل شده به گرانیگاه و نقطه قوت تمام مستضعفان عالم دشمنی‌ها با آن هم نادر و بی‌نظیر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ نظام استکبار در مقابل انقلاب اسلامی آرایش جنگی گرفته، اما از آن روزی که این عهدشکن بی‌منطق و این دزد قداره‌بند سرگردنه‌ایستاده از برجام خارج شد دشمنی آن عیان‌تر شد.

سردار غیب‌پرور خطاب به مسئولان کشور  گفت: دولتمردان، قوه قضاییه و مجلس متوجه باشند که دشمن آرایش جنگی گرفته و ما هم باید متناسب با این شرایط آرایش بگیریم، کسی که به بهانه مشکلات و فقدان آب در خرمشهر قهرمان، اسلحه به دست می‌گیرد را دیگر نمی‌توان به عنوان یک مطالبه‌گر از موضع حق ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: مشکلات در کشور وجود دارد که همه ما در کنار مردم عزیز از موضع حق آنها را مطالبه می‌کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  گفت: نظام مدیریتی کشور در نهایت احترامی که ما برای فرد به فرد آنها قائلیم اما باید خودباوری بیشتری داشته باشند و ببینند دشمن را، دشمن عیان شده است و دشمنی دشمن عریان شده آنها از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند.

سردار غیب‌پرور بیان داشت: آنها امروز صحنه جنگ اقتصادی را تمام عیار برای ما رقم زده‌اند ما نمی‌خواهیم بگوییم و کتمان کنیم مشکلات داخل را، اما باید اذعان کرد که بخشی از اوضاع اقتصادی متوجه دشمنی‌های دشمن است به خود بیاییم دشمن را بیش از گذشته باور کنیم.

وی تصریح کرد: ما ملتی سلحشور داریم، ملتی بزرگ، غیور و نجیب که ارادت خود را به اسلام عزیز مکرر ثابت کرده‌اند، 40 سال از انقلاب می‌گذرد این مردم پشت سر رهبر ایستاده اند و دشمن این را برنمی‌تابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کشور ما چیزی کم نیست، مقام معظم رهبری فرمودند  تقوا و صبر را پیشه کنیم میدان را بشناسیم و این فرمان خداوند متعال است که اگر مومن باشید و قدم‌هایتان نلرزد و نترسید بزرگ و بلندمرتبه خواهید شد. دشمن به ما ضرری نخواهد زد اگر با ایمان باشید.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:‌ این رییس جمهور خیره‌سر خودسر خام و اسراییل‌دوست و کودک‌کش به ما گفت که 40 سالگی انقلاب را نخواهید دید به کوری چشم تو در 40 سالگی انقلابیم  و 400 سالگی انقلاب هم مردم خواهند دید این انقلاب حتما اگر مومن باشیم به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل می‌شود.

وی بیان داشت: زلزله کرمانشاه دلهای ما را دغدار کرد اما حضرت آقا فرمودند این زلزله باید به یک فرصت تبدیل شود که شد و نمونه آن این انسجام اس که از همه جای ایران برای بازسازی آمدند و این لطف خداست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود:‌ به پشتوانه خدا، دین، قرآن،ولایت، شهیدان و رهبر یقین داریم این انقلاب پابرجاست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها