فرماندار اسلام آباد غرب:

باید از ظرفیت های تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده شود

کد خبر: 302240
|
09:13 - 1397/04/13
نسخه چاپی
باید از ظرفیت های تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده شود
اسلام آبادخبر: رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد در دیدار اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد گفت : باید زمینه حضور گروههای قوی را در جشنواره فراهم کرد و از ظرفیت های جشنواره ملی تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد در دیدار اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد گفت : باید زمینه حضور گروههای قوی را در جشنواره فراهم کرد و از ظرفیت های جشنواره ملی تئاتر مرصاد به نحو شایسته ای استفاده کرد.

 

 

در ادامه دکتر کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب به اهمیت جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره و بیان داشت: جشنواره تئاتر مرصاد ظرفیت های فرهنگی هنری خوبی نه تنها برای شهرستان اسلام آباد غرب بلکه برای استان ایجاد می کند و یقینا به رشد هنرهای نمایشی در سطح استان می انجامد.

 


وی بیان داشت : تئاتر مرصاد  فرصت خوبی برای شهرستان اسلام آباد غرب است و لذا بابد به نحو شایسته از این ظرفیت ایجاد شده بهره برد.

 


دکتر کریمی افزود : فراهم کردن فضای مناسب برای اسکان و پذیرایی هنرمندان، پذیرایی مناسب، جوایز در خور و قابل توجه می تواند جایگاه جشنواره را بالا ببرد.

 


رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد افزود : از ظرفیت همه ی دستگاههای شهرستان برای برگزاری شایسته جشنواره استفاده خواهیم کرد اما در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تعهدات خود را در قبال جشنواره انجام دهد.

 

 در این دیدار خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روند برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد برای دهمین دوره در شهرستان اسلام آبادغرب را تشریح کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها