عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با دانا:

پافشاری رئیس جمهور بر ایجاد تغییرات در کابینه اقتصادی دولت/ موضوع ایجاد تغییر و تحول در کابینه اقتصادی دولت جدی است

کد خبر: 302251
|
12:10 - 1397/04/13
نسخه چاپی
پافشاری رئیس جمهور بر ایجاد تغییرات در کابینه اقتصادی دولت/ موضوع ایجاد تغییر و تحول در کابینه اقتصادی دولت جدی است
اسلام آباد خبر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای رئیس جمهور بر این امر مصر است که تغییراتی را در کابینه اقتصادی دولت اعمال کند ولی هیچ اطلاعی درباره افرادی که قرار است جایگزین تیم حاضر شوند نداریم و به مجلس هنوز در این باره خبری نداده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سیدجواد حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص لزوم  ایجاد تغییر و تحول در کابینه اقتصادی دولت اظهارداشت: التهابات اخیر بازار ارز، خودرو، مسکن و ... نمایندگان مجلس را بر این داشت که طرحی را در خصوص ترمیم کابینه اقتصادی دولت امضا کنند که در نهایت 187 نفر پای این طرح را در مجلس امضا و به رئیس جمهور ارسال کردند.

 

وی در خصوص افراد پیشنهادی برای کابینه اقتصادی دولت گفت: آقای رئیس جمهور بر این امر مصر است که تغییراتی را در کابینه اقتصادی دولت اعمال کند ولی هیچ اطلاعی درباره افرادی که قرار است جایگزین تیم حاضر شوند نداریم و به مجلس هنوز در این باره خبری نداده اند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تغییر و تحول حتما باید در کابینه اقتصادی دولت رخ دهد چرا که این بار هم نمایندگان و هم شخص رئیس جمهور بر این امر مصر است و تغییرات جدی را در کابینه اقتصادی دولت اعمال می کند.

 

وی درباره اخرین وضعیت این درخواست بیان داشت: تا جایی که بنده مطلع هستم قریب به 200 تن از نمایندگان مجلس این طرح را امضا کرده اند و به دست رئیس جمهور رسانده اند و ایشان هم از این موضوع استقبال کرده اند، مردم و نمایندگان آنها منتظر اعمال تغییرات دولت در کابینه اقتصادی هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها