با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین؛

مسلم معین به عنوان جانشین قرارگاه فضای مجازی بسیج معرفی شد+ تصاویر

کد خبر: 302253
|
11:04 - 1397/04/14
نسخه چاپی
مسلم معین به عنوان جانشین قرارگاه فضای مجازی بسیج معرفی شد+ تصاویر
مراسم تکریم و معارفه جانشین قرارگاه فضای مجازی بسیج امروز با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تکریم و معارفه جانشین قرارگاه فضای مجازی بسیج امروز برگزار شد.

 

سردار محمدحسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس منصور امینی در طول دوران تصدی مسئولیت قرارگاه فضای مجازی بسیج، دکتر مسلم معین را به عنوان جانشین جدید این قرارگاه معرفی کرد.

 

در پایان این مراسم حکم مسئولیت مسلم معین که به امضای سرتیپ پاسدار،  غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین رسیده بود به وی اهدا شد.

 

مسلم معین از نخبگان و افتخارات استان کرمانشاه می باشد که در جبهه رسانه های انقلابی با قلم شیوا و بدون اغماض خویش ثابت نموده دیده بانی امین برای انقلاب بوده و هست.

 

مسلم معین اصالتا" اهل شهرستان شهیدپرور اسلام آبادغرب می باشد، وی فرزند حاج هوشنگ معین فرماندار اسبق اسلام آبادغرب می باشد.

 

این پایگاه خبری این انتصاب شایسته را به این برادر انقلابی تبریک گفته و برای ایشان در این پست خطیر آرزوی پیروزی و سربلندی دارد و امید است بتواند با تخصص و تجربه غنی خویش در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری وگسترش بیش از پیش روحیه جهادی کار و اقتصاد مقاومتی در اقشار مختلف بسیج گام بردارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد