رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

انفجار کپسول ال پی جی خودروی پراید در اسلام آبادغرب ۴ کشته برجا گذاشت

کد خبر: 302255
|
15:02 - 1397/04/14
نسخه چاپی
انفجار کپسول ال پی جی خودروی پراید در اسلام آبادغرب ۴ کشته برجا گذاشت
اسلام آبادخبر: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان اسلام آبادغرب و انفجار کپسول گاز ال پی جی آن خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان اسلام آبادغرب و انفجار کپسول گاز ال پی جی آن خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه هر چهار سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.

 

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه رانندگی ظهر امروز (پنجشنبه- ۱۴ تیر) ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در محور دالاهو به اسلام آبادغرب رخ داد که خودروی پراید در کیلومتر پنج شهرستان اسلام آبادغرب به علت نامعلومی واژگون و متعاقب آن کپسول گاز ال پی جی خودرو نیز دچار انفجار شد.

 

وی تصریح کرد: انفجار کپسول گاز ال پی جی مرگ تلخی برای هر چهار سرنشین پراید رقم زد و تلاش برای تشخیص هویت قربانیان این حادثه رانندگی ادامه دارد؛ از چهار سرنشین خودرو، سه نفر آن ها آقا و یک نفر خانم بودند.

 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بارها به رانندگان در خصوص عدم نصب تجهیزات ناایمن مانند کپسول گاز ال پی جی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی ها به این هشدارهای پلیس توجهی ندارند.

 

سرهنگ حیدری در پایان گفت: واژگونی خودروی پراید در حدی نبود که چهار سرنشین آن به کام مرگ فرو روند اما انفجار کپسول گاز ال پی جی، این حادثه تلخ را رقم زد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها