با حضور مردم و مسئولین شهرستان/

مراسم آبروی محله یادواره شهیدان قادر و تیمور گرامی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 302273
|
11:00 - 1397/04/17
نسخه چاپی
مراسم آبروی محله یادواره  شهیدان قادر و تیمور گرامی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آباد خبر: با حضور مردم و مسئولین شهرستان یادواره شهدای آبروی محله با محوریت شهیدان قادر و تیمور گرامی در محله شهرستانی اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مردم و مسئولین شهرستان یادواره شهدای آبروی محله با محوریت شهیدان قادر و تیمور گرامی در محله شهرستانی اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این یادواره سرهنگ همتی جانشین عملیاتی سپاه شهرستان به مدعوین و حضار خیرمقدم عرض نمود،  در ادامه سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دالاهو به عنوان سخنران اصلی مراسم به ابعاد توصیفی شهدا ، نگاه آنان به هستی و مسئله انسان و خلقت و در محضر خدا بودن برای شهدای صدر اسلام ، انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت به صورت جداگانه پرداخت.



وی افزود : مسئله شهید و شهادت و مسئله رزم و قتال در راه خدا همچنان ادامه دارد و سالکان راه شهدا امروز می توانند به قافله آن ها بپیوندند و فقط صورت و ظاهر کار تغییر کرده است و می شود با درایت و تدبر در اسلام و سخنان رهبری و گوش به فرمان بودن ایشان و خواندن وصیت نامه شهدا ، در خط شهدا ایستاد و درخشید .

 

در این مراسم معنوی ذاکرین اهل بیت کربلایی محسن محمدی  و کربلایی میلاد احمدیان، مداحی و اجرای این برنامه را بر عهده داشتند که شور و حال معنوی خاصی به مراسم بخشیدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها