با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت؛

راه اندازی اولین مرکز پاتوق کتاب اسلام آباد غرب

کد خبر: 302296
|
11:50 - 1397/04/20
نسخه چاپی
راه اندازی اولین مرکز پاتوق کتاب اسلام آباد غرب
اسلام آباد خبر: در راستای پایتخت کتاب ایران با حضور فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز پاتوق کتاب شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای پایتخت کتاب ایران با حضور فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز پاتوق کتاب شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شد.

 

 عصر دیروز با حضور فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رستوران شب گل اسلام آباد غرب به عنوان یکی از مراکز پاتوق کتاب در شهرستان راه اندازی شد.

 

فقهی زاده در این جلسه با اشاره به این کار ارزشمند بیان داشت : تجهیز مراکز و رستوران ها به کتاب کاری بسیار ارزشمند است فرصت مناسبی برای مطالعه است و در ادامه قول مساعد برای حمایت از موسسات قرآن و عترت شهرستان را داد.

 

در ادامه دکتر جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع پایتخت کتاب اشاره و بیان داشت : اسلام آباد غرب یکی از شهرهای است که گام بزرگ را برای پایتخت کتاب ایران برداشته است و بر تجهیز بیشتر مراکز به کتاب تاکید نمودند.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهمیت پایتخت کتاب ایران اشاره و بیان داشتند : اسلام آباد غرب به عنوان شهر شهیدان مرصاد ظرفیت لازم برای عنوان پایتخت کتاب ایران شدن را دارد و برای این موضوع از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

 

تمری افزود : رستوران شب گل یکی از مراکزی است که به عنوان پاتوق کتاب در نظر گرفته شده است و برنامه داریم تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود : در این دیدار کوتاه مقرر شد از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد موسسات قرآن و عترت شهرستان مورد حمایت قرار گیرند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد