برگزاری همایش گرامیداشت روز عفاف و حجاب در اسلام آبادغرب

کد خبر: 302310
|
11:40 - 1397/04/21
نسخه چاپی
برگزاری همایش گرامیداشت روز عفاف و حجاب در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: همایش گرامیداشت روز عفاف و حجاب با هماهنگی کارشناسی امور زنان و با حضور جمعی از دانش آموزان و اولیاء در اسلام آبادغرب برگزار گردید

به گزارشاسلام آباد خبر،همایش گرامیداشت روز عفاف و حجاب با هماهنگی کارشناسی امور زنان و با حضور جمعی از دانش آموزان و اولیاء در اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

در این مراسم گلاب تیموری مدیر دارالقرآن اسرا  شهرستان  و سخنران همایش ،با اشاره به شخصیت والای زنان تاریخ صدر اسلام و زنان و مادران حماسه ساز درطول تاریخ ایران اسلامی و با توجه به فرارسیدن  ولادت حضرت معصومه (س) در خصوص زندگی و جایگاه ارزشمند این بانوی  بزرگوار در بین ما ایرانیان و مسلمانان صحبت کرده و ضمن اشاره به آیات 32و33 سوره احزاب فلسفه حجاب را آزادی بیشتر زن در اجتماع و عدم آزار از ناحیه افراد مزاحم دانستند.

 

تیموری سپس ، لازمه مبارزه با بد حجابی را ابتدا  ایمان عمیق به خداوند و پایبندی به دستورات دین مبین اسلام و دوم بهره گیری از زندگی زنان بزرگ موفق و توانمند بیان کرد و افزود:  زنان ایرانی با پیراستگی قلب و روح از هرگونه آلودگی ، در احیای فرهنگ اصیل اسلامی ، ایرانی  و در تربیت نسلی خود باور و امیدوار موفق بوده و خواهند بود  .

وی خطاب به دانش آموزان دختر گفت اعتماد به نفس ، خود باوری و عفاف و پوشش  شما مهمتریت ابزار مقابله با تهاجمات و هجمه های فرهنگی دشمنان است .

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها