رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان اسلام آبادغرب

کد خبر: 302312
|
12:55 - 1397/04/21
نسخه چاپی
پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال وام قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بیش از یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه کارگشایی در سال ۹۶ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

محمد بیگزاده  در گفتگو بااسلام آباد خبر، با ارائه گزارشی از پرداخت وام های کارگشایی به مددجویان اظهار کرد: بیش از یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه کارگشایی در سال ۹۶ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

 

 

وی با بیان اینکه ۴۴۶ مددجو تحت حمایت در این شهرستان از وام های قرض الحسنه بهره مند شده اند، افزود: این وام ها باسرانه‌ای بین یک‌ تا پنج میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: وام های کارگشایی در اقساط بلندمدت، بدون بهره و به منظور رفع مشکلات تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان و جهیزیه در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

 

 

وی تاکید کرد: منابع وام های قرض الحسنه از بازپرداخت اقساط دیگر مددجویان، کمک های مردمی و همچنین سپرده‌های خیران در صندوق امداد ولایت تأمین شده است.

 

 

بیگزاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در انتظار دریافت وام قرار دارند، گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت یاری رسان این نهاد برای رفع مشکلات خانوارهای نیازمند شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد