مدیر آبفای اسلام آبادغرب مطرح کرد:

قطعی برق عامل افت فشار آب اسلام آبادغرب /مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

کد خبر: 302329
|
13:18 - 1397/04/23
نسخه چاپی
قطعی برق عامل افت فشار آب اسلام آبادغرب /مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند
اسلام آبادخبر: مدیر آبفای اسلام آبادغرب گفت: قطعی برق عامل افت فشار آب اسلام آبادغرب است و مردم هم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، با وصف اینکه در ماه اول تابستان هستیم و گفته می شود امسال مشکل کم آبی نداریم، اما در شهر اسلام آبادغرب دقایقی پس از قطع برق  با کاهش فشار آب مواجه شده و کمتر از ساعتی آب برخی محلات قطع می شود که پیرو تماس هایی از سوی مردم این موضوع توسط خبرنگار این پایگاه خبری از آبفای اسلام آبادغرب پیگیری شده است.

 

 

در این رابطه؛ علی حسین منصوری مدیر امور آبفای اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که اخیرا" با آن روبرو هستیم،  قطعی برق باعث خاموش شدن موتورهای پمپاژ آب چاه ها می شود و از مدار خارج شدن برق چاه ها باعث بروز مشکل قطع آب می شود.

 

 

وی افزود: اکثر موتورهای پمپاژ آب به مخازن برقی هستند که قطع برق باعث وقفه پمپاژ آب به مخازن ذخیره آب شده که این امر باعث افت فشار آب در سطح شهر می شود.

 

مدیر آبفای اسلام آبادغرب گفت: در حال حاضر مشکل کم آبی  در شهرستان نداریم اما در کل با توجه به خشکسالی های اخیر و گرمای فصل تابستان و روشن بودن کولرهای آبی در این فصل که منجر به مصرف بی رویه آب توسط همشهریان شده و موجب کمبود فشار آب در برخی محلات می شود.

 

وی با توصیه به اینکه؛ مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، تصریح کرد: یکی از معضلات و فرهنگ های غلط در مصرف بی رویه آب این است که مردم می گویند؛ پول آب مصرفی را خودمان پرداخت می کینم در حالی که این آب متعلق به همه مردم است و مردم باید به سمت فرهنگ صرفه جویی و استفاده درست از آب بروند تا در محلات دیگر همشهریان عزیزمان با افت فشار آب مواجه نشوند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد