حمایت شورای شهر اسلام آبادغرب از برگزاری باشکوه جشنواره ملی تئاتر مرصاد

کد خبر: 302333
|
10:50 - 1397/04/25
نسخه چاپی
حمایت شورای شهر اسلام آبادغرب از برگزاری باشکوه جشنواره ملی تئاتر مرصاد
اسلام آباد خبر: جلسه مشترک اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد با شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب برگزار شد

به گزارشاسلام آباد خبر،  در جلسه مشترکی که در محل شورای شهر برگزار شد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به همراه اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد در دیدار صمیمی با عضاء شورای شهر به بررسی نحوه برگزاری مناسب جشنواره ملی تئاتر مرصاد پرداختند. 

 

در ابتدای این جلسه مرزبان بخش به موضوع و دستور کار جلسه اشاره و بیان داشتند جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک رویداد مهم هنری است که ظرفیت بالایی برای معرفی اسلام آباد غرب دارد.

 

در ادامه خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد از اعضاء شورای شهر اسلام آباد غرب به خاطر توجه ویژه آنها به مسائل فرهنگی به ویژه موضوع جشنواره ملی تئاتر مرصاد اشاره وبیان داشت : جشنواره تئاتر مرصاد در ٩ دوره گذشته در گستره منطقه ای برگزار شده که امسال این رویداد مهم هنری در گستره ای ملی برگزار خواهد شد و ولازم برای برگزاری آن از همه ظرفیت های شهرستان استفاده کرد. 

 

تمری افزود : بدون مشارکت نهادهای سطح شهرستان و خیرین فرهنگی امکان برگزاری این رویداد مهم کشوری وجود ندارد و لذا لازم است توجه ویژه ای به این جشنواره شود. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه به اهمیت این جشنواره پرداختند و بیان داشتند : این جشنواره می تواند نماد هویت هنری هشت سال دفاع مقدس و حتی تداوم نهضت انقلاب باشد و لذا مرصاد که نماد اسلام آباد غرب است باید در سطحی باشکوه برگزار شود. 

 

تمری در ادامه از حمایت جدی دکتر کریمی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و همچین اعضاء شورای شهر در توجه به مسائل فرهنگی هنری تقدیر و تشکر کردند و بیان داشت : این جلسه بسیار امید بخش بود و امیدوارم بتوانیم نام اسلام آباد غرب را به نحوه مناسب در گستره ملی مطرح بکینم و میزبان خوبی برای هنرمندان کشوری باشیم. 

 

در ادامه این جلسه اعضاء شورای شورای شهر بر بر برگزاری باشکوه این رویداد مهم هنری تاکید کردند و حمایت خود را به صورت معنوی و مادی اعلام نمودند و مقرر شد علاوه بر فراهم کردن زیرساخت لازم در محل مجتمع شهرداری برای میزبانی گروههای هنری از نظر مالی نیز جشنواره را مورد حمایت قرار دهند. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد