استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

اربعین فرصتی برای توسعه کرمانشاه/بازگشایی مرز خسروی به روی زائران

کد خبر: 302335
|
11:08 - 1397/04/25
نسخه چاپی
اربعین فرصتی برای توسعه کرمانشاه/بازگشایی مرز خسروی به روی زائران
اسلام آباد خبر: استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اربعین حسینی فرصتی برای توسعه استان کرمانشاه است، گفت: مرز خسروی امسال شاهد عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در نشست ستاد اربعین استان با اشاره به فرصت ویژه توسعه استان کرمانشاه در اربعین حسینی اظهار داشت: ما هرچه داریم از اربعین حسینی است.

وی افزود: خوشبختانه یک اجماع مناسب در سطح کشور میان دولت و دیگر مجموعه ها و نهادهای ذی ربط پیرامون بازگشایی مرز خسروی وجود دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هماهنگی هایی که در سطوح مختلف با طرف عراقی صورت گرفته است،  مرز خسروی امسال شاهد عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه مرز تاریخی خسروی یک فرصت برای توسعه کشور و به ویژه کرمانشاه است خاطر نشان کرد: سال گذشته هرچند مرز خسروی بازگشایی نشد ولی استان از برکات زیرساخت هایی که در آن ایام فراهم شده بود به بهترین شکل ممکن در روزهای بحرانی و دشوار زلزله بهره گرفت.

بازوند گفت: تدوین طرح جامع اربعین می تواند یک نقشه راه مناسب برای خدمات بهتر به زوار باشد و  همچنین این طرح می تواند بستر مناسبی را برای رونق گردشگری مذهبی در استان فراهم کند.
این مقام مسئول بیان کرد: زیرساخت هایی که در مسیر کنگاور تا خسروی به مناسبت اربعین فراهم می شوند، به افزایش سرمایه های استان کمک می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد