مدیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد:

ارسال۱۱۲ اثر به جشنواره تئاتر مرصاد/ حضور چهره‌های مطرح تئاتر ایران

کد خبر: 302362
|
09:20 - 1397/04/27
نسخه چاپی
ارسال۱۱۲ اثر به جشنواره تئاتر مرصاد/ حضور چهره‌های مطرح تئاتر ایران
اسلام آباد خبر: مدیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ارسال ۱۱۲ اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو تمری اظهار داشت: جشنواره تئاتر مرصاد یک رویداد ملی است که ظرفیت خوبی در سطح کشور برای استان کرمانشاه به ویژه برای اسلام‌آباد غرب و به خصوص برای کارهای حوزه دفاع مقدس ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: تبلور بخش عمده‌ای از هویت هشت سال دفاع مقدس را در مرصاد می‌بینیم و تنها ابزاری که می‌تواند به نحو موثری این بستر را نشان دهد حوزه هنر به ویژه تئاتر است.


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تئاتر منبر است و بلکه بالاتر از منبر است، گفت: این نشان از تاثیرگذاری و اهمیت این هنر است.


تمری بیان داشت:‌با توجه به اینکه این جشنواره ۹ دوره به صورت منطقه‌ای برگزار شده و پس از دوسال وقفه مجددا آغاز شده است، از زمان حضورم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب اولویت را بر اجرای جشنواره ملی مرصاد قرار دادم.


وی تصریح کرد: این جشنواره حتما باید به صورت ملی برگزار می‌شد تا جایگاه واقعی خود را نشان دهد، لذا با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری فرمانداری و انجمن نمایشی شهرستان فراخوان این جشنواره را تدوین و اعلام کردیم.


مدیر اجرایی جشنواره تئاتر مرصاد با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی گفت: استقبال خوبی از جشنواره صورت گرفته و ۱۱۲ اثر هنری به دبیرخانه این جسنواره ارسال شده است.


تمری خاطرنشان کرد: بنا به اذعان داوران جشنواره چهره‌های بزرگ حوزه تئاتر کشور در این جشنواره حضور دارند و در حال حاضر هم مرحله بازبینی آغاز شده است.


وی بیان داشت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده این جشنواره درخور نام کرمانشاه، مرصاد و شهر شهدای مرصاد برگزار شود.


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد غرب زمان برگزاری این جشنواره را دهه سوم مردادماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیرخانه دائمی جشنواره مرصاد نیز فروردین‌ماه امسال در اسلام‌آباد غرب ایجاد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد