سردار غیب پرور:

دولت در بخش اقتصاد آرایش جنگی به‌خود بگیرد/ ضرورت برخورد سریع و قاطع با مفسدان اقتصادی

کد خبر: 302365
|
10:10 - 1397/04/27
نسخه چاپی
دولت در بخش اقتصاد آرایش جنگی به‌خود بگیرد/ ضرورت برخورد سریع و قاطع با مفسدان اقتصادی
اسلام آباد خبر: سردار غیب پرور گفت: وقتی رهبری از لفظ قرارگاه اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنند یعنی باید باور کنیم که ما در وسط میدان جنگ هستیم لذا دولت باید در بخش اقتصاد آرایش جنگی به خود بگیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور در گفت‌وگو با خبرنگارصبح توس؛ ضمن اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت و تأکید ایشان در برخورد با متخلفان سکه و ارز، اظهار کرد: مطالبه عمومی در مردم ایجادشده است که توقع دارند مجموعه نظام خصوصاً دستگاه قضا با کسانی که با نان و معیشت بازی می‌کنند برخورد کند.

 

وی افزود: این برخورد باید قاطع و در زمان کوتاه اتفاق بیفتد زیرا یکی از گله‌هایی که مردم دارند معطلی و طولانی شدن زمان بررسی پرونده‌ها است.

 

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آن کسی که با معیشت مردم حرکت ناجوانمردانه و نان آن‌ها را درواقع آجر می‌کند باید قاطعانه برخورد شود، گفت: مثلاً آن‌هایی که کالاهای ایرانی را احتکار می‌کنند، قیمت سکه و ارز را بالا و پایین می‌کنند طبیعتاً باید با سرعت با آن‌ها برخورد شود.

 

وی ادامه داد: البته هیچ‌کس هم ادعای این را ندارد خارج از شرع مقدس اسلام با کسی رفتار شود زیرا این موازین مشخص است و آقایان بحمدالله به کار خود توجیه هستند اما این طولانی شدن باعث نگرانی مردم می‌شود.

 

غیب پرور با بیان اینکه اگر مردم دستگاه قضایی و مدیران را در کنار خود ببینند، هیچ اتفاق ناگواری در کشور رخ نمی‌دهد، تأکید کرد: ما شبیه همین اتفاقات را در دهه 60 داشتیم اما آن زمان مردم مسئولین را در کنار خودشان می‌دیدند لذا هشت سال جنگ و مشکلات بعد از آن را مقاومت کردند.

 

وی تصریح کرد: امروز اگر مردم بفهمند که مسئولان از خود آن‌ها و در کنار آن‌ها هستند، صبر می‌کنند زیرا مردم ایران بسیار مردم خوب و نجیبی هستند و در راه رسیدن به آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

 

فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به مطالبه رهبری که خطاب به دولت‌مردان بود، بیان داشت: آقا از همه مدیران خواستند تا حقیقتاً پای‌کار آمده و تلاش کنند، مقابله با ورود کالای قاچاق و مقابله با سایر مفاسد اقتصادی هیچ سختی ندارد و وظیفه دولت نیز برخورد با مفسدان است.

 

وی با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی و تأثیر آن بر بهبود وضعیت معیشت مردم، عنوان کرد: من معتقدم این برخورد می‌تواند یک معجزه اقتصادی در کشور ایجاد کند و مردم یک آرامش و سکینه قلبی بر آن‌ها عارض می‌شود.

 

غیب پرور با اشاره به وظیفه دستگاه‌های دولتی در برخورد با مفاسد اقتصادی بیان کرد: به‌عنوان‌مثال ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و کالای قاچاق بخشی از دولت است که مهم‌ترین وظیفه را در این خصوص دارد و باید در این مسیر حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه دولت هنوز در بخش اقتصاد آرایش جنگی نگرفته است، تصریح کرد: وقتی رهبری از لفظ قرارگاه اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنند یعنی باید باور کنیم که ما در وسط میدان جنگ هستیم و باید آرایش جنگ اقتصادی داشته باشیم تا با میان‌برهای انقلابی به سمت اقتصاد پویا حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها