مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب:

منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد به عنوان یک رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد.

کد خبر: 302371
|
10:20 - 1397/04/27
نسخه چاپی
منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد به عنوان یک رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد.
اسلام آباد خبر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب با تاکید بر کیفیت بخشی به جشنواره تئاتر مرصاد گفت : منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد به عنوان یک رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب با تاکید بر کیفیت بخشی به جشنواره تئاتر مرصاد گفت : منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد به عنوان یک رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،صبح امروز اعضاء دبیرخانه تئاتر مرصاد با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی در جهت پیرامون موضوعات فرهنگی هنری و همکاری متقابل دیدار و گفتگو کردند.
 
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب با تاکید بر اهمیت و نقش هنر در مناسبات اجتماعی گفت : باید از همه ظرفیت های شهرستان برای برگزاری شایسته و با کیفیت جشنواره ملی تئاتر مرصاد بهره برد. 
 
در این جلسه تاب زر به اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و نقش آن در پویایی نظام اجتماعی اشاره و بیان داشت : باید با مناسبات فرهنگی و هنری و ظرفیت های این حوزه زمینه های انگیزش را در سطح جامعه بالا برد و نقش هنر به ویژه هنر تئاتر بسیار ارزشمند و ستودنی است.
 
وی افزود : برگزاری جشنواره تئاتر ملی مرصاد برای شهرستان اسلام آباد غرب فرصتی ارزشمند و مغتنم است که می تواند برندی خوب برای معرفی شهرستان اسلام آباد غرب باشد. 
 
تاب زر در ادامه تاکید کرد : منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب از حداکثر ظرفیت و توان خود برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم هنری استفاده خواهد کرد. 
 
در ادامه این دیدار خسرو تمری به موضوع جشنواره تئاتر مرصاد و پایتخت کتاب ایران اشاره و بیان داشت : دستیابی به این دو جشنواره به نحو مطلوب یک امر دست یافتنی و قابل تحقق است که نیازمند عزم عمومی ، حمایت رسانه ها و همگرایی نهادها و سازمان های دولتی است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد