با حضور اعضاء برگزار شد؛

برگزاری جلسه کمیته های تبلیغات و رسانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 302389
|
12:41 - 1397/04/31
نسخه چاپی
برگزاری جلسه کمیته های تبلیغات و رسانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: جلسه کمیته های تبلیغات و رسانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آبادغرب با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه کمیته های تبلیغات و رسانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آبادغرب با حضور اعضاء در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

با حضور اعضاء کمیته های تبلیغات و رسانه ای دهمین جشنواره ملی مرصاد نشست های این جشنواره برگزار شد و بر انعکاس مناسب جشنواره در فضای رسانه ای و تبلیغات محیطی مناسب و در خور شأن جشنواره تاکید شد.

 

 در این جلسه دکتر خسرو تمری رییس اداره ارشاد شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد امسال در گستره ملی در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد و این جشنواره یک فرصت مناسب برای معرفی جایگاه اسلام آّبادغرب در دفاع مقدس است. 

 

وی افزود : جشنواره تئاتر ملی مرصاد هویت اسلام آباد غرب است ، و این جشنواره می‌تواند اسلام‌آباد غرب را به عنوان یک برند در سطح ملی و به فراخور آن در عرصه بین‌المللی مطرح نماید.

 

تمری عنوان کرد: اسلام آباد غرب این پتانسیل را دارد که روزی میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر مرصاد باشد و حتی این جشنواره می‌تواند بستری برای  معرفی اسلام‌آباد غرب را در تمام زمینه‌ها باشد و جایگاه ویژه‌ای برای این شهر به وجود آورد.

 

وی تاکید کرد: مرصاد و اسلام آباد غرب هیچگاه از یکدیگر جدا نبوده‌اند و همواره در کنار واژه مرصاد باید نام اسلام آباد غرب قرار گیرد.

 

 

مدیر اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود : این جشنواره نیازمند کار و مشارکت عمومی است و لذا باید  از تمامی ظرفیت هنرمندان در تئاتر مرصاد و اصحاب رسانه استفاده کرد.

 

تمری بیان داشت: مهمترین ابزار معرفی این جشنواره،  رسانه‌ است و بدون رسانه ها امکان معرفی جشنواره ملی تئاتر مرصاد در گستره ملی وجود ندارد و لذا باید دست در دست هم دهند و در بحث فضای مجازی و سایت‌ها به بازتاب این جشنواره و پوشش آن  در سطح کشور بپردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها حمایت جدی از جشنواره ملی تئاتر مرصاد نداشته باشند حتی اگر جشنواره به نحو مطلوبی برگزار شود نباید امیدوار بود که جشنواره به درستی معرفی شود.

 

در ادامه این جلسه اعضاء کمیته های تبلیعات و  رسانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد اسلام آبادغرب به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود برای ارتقاء جشنواره و استفاده از ظرفیت های این رویداد مهم هنری بیان داشتند.

 

جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از تاریخ ٢٢ لغایت ٢٦ مرداد در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد