فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه؛

تهدیدات وتحریم های دشمنان با تکیه بردرس های مرصاد به جایی نمی رسد

کد خبر: 302422
|
11:47 - 1397/05/04
نسخه چاپی
تهدیدات وتحریم های دشمنان با تکیه بردرس های مرصاد به جایی نمی رسد
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اگر بر اساس درس های مرصاد استوار باشیم بدون شک تهدیدات و تحریم های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که امروز پنج شنبه در محل یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: پایان دفاع مقدس تهاجم نیروهای نفاق طوفان سهمگینی بود که اگر عنایت خداوند، قاطعیت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان اسلام و همبستگی مردم نبود نظام ایران دچار مشکلی جبران ناپذیر می شد.



وی با اشاره به اینکه دشمنان در این منطقه که کمینگاهی بود زمین گیر شدند و نقشه آنها نقش بر آب شد، افزود: عملیات مرصاد درس ها و عبرت هایی برای همه ما داشت که اگر آنها را سرمشق خود کنیم هیچگاه دشمن جرات ندارد برای این سرزمین توطئه ای را به کار ببرد.



فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در این تحریم هایی که دشمن بر ملت ما متحمل کرده است اگر بر اساس درس های مرصاد استوار باشیم بدون شک تهدیدات و تحریم های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.



وی گفت: اگر ولایتمدار و متحد باشیم و از این تهدیدها و تحریم های دشمنان اسلام سست نشویم و نترسیم بدون تردید آیندهداز آن نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.



وی تصریح کرد: امروز در این مکان جمع شدیم تا بگوییم اگر بر اصول و برهان و ارزشهای آن روز بمانیم ملتی سربلند خواهیم داشت و روزهای خوبی برای جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها