امیر قربانی:

باید دست و پای مردم غیور کرمانشاه را بوسه زد/منافقین فکر مقاومت مردمی و هوانیروز را نکرده بودند

کد خبر: 302426
|
14:11 - 1397/05/04
نسخه چاپی
باید دست و پای مردم غیور کرمانشاه را بوسه زد/منافقین فکر مقاومت مردمی و هوانیروز را نکرده بودند
امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مقاومت مردم کرمانشاه در مقابل منافقین، تصریح کرد: باید دست و پای مردم غیور کرمانشاه را بوسه زد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در یادمان شهدای مرصاد، با ابلاغ سلام امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به مردم کرمانشاه، سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه را تبریک گفت.

 

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که عملیات مرصاد را مهم کرد، خیانت منافقین به ملت ایران بود، کسانی که خود را مدافع خلق می دانستند به مردم خیانت کردند و مردم بی گناه را به آتش کشیدند.

 

وی با اشاره به مقاومت مردم کرمانشاه در مقابل منافقین، تصریح کرد: باید دست و پای مردم غیور کرمانشاه را بوسه زد، منافقین حساب همه جا کرده بودند اما فکر مقاومت مردمی و هوانیروز را نکرده بودند و اینگونه است که وعده خدا در مرصاد تحقق یافت و خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است.

 

 

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت خلبانان هوانیروز کرمانشاه، عنوان کرد: هوانیروز در عملیات مرصاد برای نابودی منافقین 425 ساعت پرواز داشته است.

 

وی در سخنان خود به جانفشانی خلبان فقید صفر پایخان از نیروهای بومی شهرستان اسلام آبادغرب اشاره نمود که در عملیات مرصاد برای نابودی منافقین 60 ساعت پرواز نموده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد