در بازدید فرمانده سپاه اسلام آباد غرب از کارخانه کاشی سازی کاژه مطرح شد:

تلاش کارگران برای تولید کاری جهادی است/ از ظرفیت عظیم کاشی سازی کاژه در بازسازی مناطق زلزله زده استفاده شود

کد خبر: 302453
|
10:00 - 1397/05/09
نسخه چاپی
تلاش کارگران برای تولید کاری جهادی است/ از ظرفیت عظیم کاشی سازی کاژه در بازسازی مناطق زلزله زده استفاده شود
اسلام آباد خبر: به مناسبت سالروز عملیات مرصاد فرمانده سپاه اسلام آباد غرب و هیئت همراه از کارخانه کاشی سازی کاژه بازدید و استفاده از ظرفیت عظیم کاشی سازی کاژه در بازسازی مناطق زلزله زده تاکید نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت سالروز عملیات مرصاد فرمانده سپاه اسلام آباد غرب به همراه تنی چند از معاونت های سپاه شهرستان از کارخانه کاشی سازی کاژه بازدید نمود.

 

مهندس اسماعیلی مدیرعامل کاشی کاژه در این بازدید گفت:  از 7 خط تولید، 5 خط تولید فعال با 600 نفر نیرو مشغول فعالیت هستند واگر با تمام ظرفیت کار کنیم 800 نفر نیرو می توانند در این مجموعه کار کنند.

 

وی افزود: با توجه به استاندارد های اخذ شده جهانی رقیبی در داخل و حتی منطقه نداریم و تقریبا کل تولیدات ما به عراق صادر میشود و تمام  مسئولان شهرستان تمام قد از ما حمایت نموده اند. در گذشته تعدیل نیرو داشته ایم اما در سه ماهه گذشته 150 نفر جذب داشته ایم.

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: در بحث زلزله سرپل ذهاب شرکت کاشی کازه اقدام به ارسال چند تریلی کاشی بصورت رایگان به مناطق زلزله زده سرپلذهاب نموده و حتی آمادگی لازم جهت حضور گسترده در مناطق زلزله زده به مسئولین استان کرمانشاه اعلام شده اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان نیز در این رابطه اظهار کرد: به مناسبت سالروز عملیات مرصاد با توجه به درخواست مدیرعامل کاشی کاژه بازدید از این کارخانه صورت گرفت و آرزوی موفقیت و سربلندی برای کارخانه های تولید داخل را داریم.

 

 

وی افزود: حقیقتا" تلاش کارگران برای تولید کاری جهادی است، کارگران زحمتکش در این شرایط طاقت فرسا با حرارت بالا کاری زیبا و با کیفیت تولید می کنند که قابل تقدیر است.

 

حیدری فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارمندی شهرستان اسلام آباد غرب نیز،  کاشی کاژه را  یک ظرفیت عظیم و بالقوه  در استان کرمانشاه دانست و ابراز امیدواری کرد که مسئولین ستاد های بازسازی مناطق زلزله زده از این ظرفیت و محصولات این کارخانه به نحو احسن استفاده نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد