دکتر بیژن نجفی رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد:

آتش زدن بیمارستان اسلام آبادغرب به همراه بیماران یکی از جنایات فجیع منافقین بود/ چهره منفور منافقین باید بیشترمعرفی شود

کد خبر: 302471
|
13:56 - 1397/05/08
نسخه چاپی
آتش زدن بیمارستان اسلام آبادغرب به همراه بیماران یکی از جنایات فجیع منافقین بود/ چهره منفور منافقین باید بیشترمعرفی شود
اسلام آبادخبر: دکتر بیژن نجفی رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد بوده که گوشه هایی از جنایات منافقین در منطقه را روایت می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر بیژن نجفی رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد بوده که به مناسبت سالروز عملیات مرصاد گفتگویی را  با ایشان انجام داده ایم.

 


وی با بیان روایت هایی از جنایات منافقین در منطقه اظهار داشت: ما به همراه تعدادی از نیروهای تیپ مقداد برای مقابله با منافقین از جاده کرمانشاه به سمت اسلام آبادغرب حرکت کردیم و از چهارزبر وارد عملیات شدیم و تا شهر اسلام آبادغرب پیاده  به تعقیب منافقین پرداختیم، هلی کوپتر های هوانیروز تعداد زیادی از خودروها و نیروهای منافقین از پای درآورده بودند و با حمله رزمندگان نیروهای نفاق در چهارزبر تار و مار شدند و تعدادی هم فرار کردند، با شکست منافقین رزمندگان اسلام به تعقیب منافقین پرداختند و پس از وارد شدن به شهر نیروهای مردمی و سپاه اقدام به پاکسازی محله به محله نمودند که متاسفانه صحنه هایی از جنایات منافقین خیلی اسفناک بود که مهمترین جنایات منافقین ملعون آتش زدن بیمارستان و بچه های شیرخوار بود که تازه به دنیا آمده بودند و بیماران را وسط حیاط بیمارستان آتش زده بودند و محوطه بیمارستان پر از جسد بود، حتی به پیر و جوان و مریض هم رحم نکرده بودند.

 

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات مرصاد ضربه سنگینی به منافقین وارد شد و تشکیلات آنها کلا" بهم ریخت تا برای همیشه قد علم نکنند، اما جنایات منافقین خیلی زیاد است و باید با شناسایی خانواده قربانیان و بازگو کردن جنایات فجیع منافقین، چهره منفور آنها  بیشترمعرفی شود تا مردم برای همیشه آنها را لعن نمایند.

 

 

وی افزود: منافقین در اسلام آبادغرب جنایات فجیعی انجام دادند و متاسفانه مستنداتی از آن همه ظلم و ستم که بر مردم اسلام آبادغرب روا داشتند در دسترس نیست و این رسالت صدا و سیما، رسانه ها و نهادهای مربوطه است که خانواده قربانیان و جان باختگان جنایات منافقین به ویژه بچه ها و بیمارانی که زنده زنده به آتش کشیده شدند را پیدا کنند و از آنها مستندات و روایات تهیه نمایند تا برای نسل امروز و جهانیان روشن شود که این گروه ملعون(منافقین) که خود را مدافع خلق می دانستند به بدترین وجه مردم بیگناه را کشتار کردند و اموال مردم را به غارت بردند.

 


حاج بیژن نجفی می گوید: حمله منافقین به غرب کشور باعث شدخلاف ادعای آنها اثبات شود، یعنی منافقین هیچ جایگاهی در بین مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، کرند و اسلام آبادغرب نداشتند و مردم انقلابی گری خود را ثابت کردند و منافقین با جنایت هایی که مرتکب شدند ماهیت آنها برای ملت ایران روشن تر شد و مشخص شد که اینها فقط دشمن حکومت نیستند و دشمن تمام مردم ایران هستند و برای همیشه گم و گور شدند و اکنون به وطن فروشی و مزدور بیگانگان تبدیل شدند.

 


این قاضی رزمنده خاطرنشان کرد: اکنون باید بصورت عملی وارد مدارس شویم و اسلحه به دست نوجوانان بدهیم و بگویئم هم سن و سال های شما در دوران دفاع مقدس اندازه یک اسلحه هم نبودند اما جبهه رفتند، از کشور دفاع کردند و شهید شدند، اما اکنون با نفوذ دشمن عقایدی در فرهنگ آموزشی ما شکل گرفته که در حال حذف فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص اینکه حق جنگ زدگی برای مردم اسلام آبادغرب در نظر گرفته نشده، گفت: حق مردم اسلام آبادغرب خیلی بیشتر از این است و در واقع کل مردم شهرستان ایثارگر هستند و لطمات و صدمات جنگ به ایشان رسیده است و در بمباران ها مردم زیادی کشته شدند، هواپیماهای عراق به هر نقطه ای که برد نمی کردند بمب ها یشان را بر سر مردم بی گناه و بی دفاع اسلام آبادغرب می ریختند و این شهر با وصف اینکه از اول جنگ تا آخر جنگ بعنوان یک شهر استراتژیک و پشتبان جبهه ها بمباران می شد، هیچ وقت تخلیه نشد و میزبان آوارگان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب بود و در حمله منافقین جنایات و فجایع زیادی بر سر مردم منطقه آمد.

 

 

وی با تاکید بر لزوم کار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، عنوان کرد: همانطور که کشورهای خارجی بدنبال اسطوره سازی هستند، در کشورما هم باید برای سنین پایین و تولید محتوای مناسب از قبیل کارتون، بازی، انیمیشن و ... تهیه شود و با معرفی فرماندهان و قهرمانان دفاع مقدس، فرهنگ جبهه و مقاومت در بین نسل های جدید انقلاب نهادینه شود.

 

دکتر نجفی با اشاره به اینکه؛مدیرانی که درد مردم زجرکشیده را درک می کنند، قطعا" برای رفع مشکلات آنها تلاش می کنند، تصریح کرد:  بیکاری عامل اصلی معضلات اجتماعی است و اگر اشتغال باشد و زمینه ازواج فراهم باشد، جوانان به سمت  لا ابالی گری و اعتیاد نخواهند رفت.

 

گفتنی ست؛  در پایان این گفتگوی ویژه، خبرنگاراسلام آباد خبر، از دکتر نجفی، این رزمنده خوش اخلاق و خوش برخورد و رئیس محترم دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب تقاضا نمود برای زنده کردن حال و هوای جبهه، تعدادی از عکس های خود را با لباس رزمندگی در اختیار این پایگاه خبری قرار دهد که به سمع و نظر شما مخاطبین عزیز می رسد؛

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها