لاریجانی در صحن علنی؛

سوال از رئیس جمهور با 5 محور اعلام وصول شد+ محور سوالات نمایندگان مجلس

کد خبر: 302483
|
09:31 - 1397/05/10
نسخه چاپی
سوال از رئیس جمهور با 5 محور اعلام وصول شد+ محور سوالات نمایندگان مجلس
اسلام آباد خبر: رئیس مجلس در صحن علنی مجلس گفت: طرح سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور با 5 محور اعلام وصول شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 10 مردادماه) با اشاره به تقاضایسوال جمعی از نمایندگان از رئیس جمهوراظهار کرد: همانطور که می‌دانید پیش از این 92 تن از نمایندگان تقاضای سوال از رئیس جمهور را داشتند که به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد و با بررسی این سوالات با حضور نمایندگان دولت، همچنان تعداد 80 نفر از نمایندگان در طرح سوال خود از رئیس جمهور در صحن علنی باقی ماندند.

وی ادامه داد: بنابراین بیش از یک چهارم نمایندگان همچنان خواستارطرح سوال از رئیس جمهوربودند که طبق آئین‌نامه و مطابق اصل 88 قانون اساسی و ماده 213 آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بنا بر گزارش شماره "د" 499771114 مورخ 9 مرداد 97 کمیسیون اقتصادی سوال این نمایندگان ازرئیس جمهورمورد بررسی قرار گرفت که با عنایت به اتمام زمان و عدم اقناع آنان در 5 محور اعلام وصول می‌شود.

فرصت یک ماهه به رئیس جمهور برای حضور در مجلس

لاریجانی ردباره محورهای سوال از رئیس جمهور گفت: عدم موفقیت دولت در مدیریت قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی، عدم موفقیت دولت در کاهش نرخ بیکاری در چند سال اخیر، رکود اقتصادی شدید چندساله و افزایش روزافزون نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی محورهای سوال از رئیس جمهور است.

رئیس مجلس شوای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق آئین‌نامهرئیس جمهورموظف است حداکثر تا یک ماه آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن علنی حضور یابد.

انتهای پیام/

اعلام وصول سوال از رئیس جمهور از سوی لاریجانی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها