خطر مرگ در جاده های کرمانشاه بخاطر مدیران ناتوان

کد خبر: 302523
|
15:06 - 1397/05/13
نسخه چاپی
خطر مرگ در جاده های کرمانشاه بخاطر مدیران ناتوان
امروز شاهد تودیع مدیری خواهیم بود که در دوران 8 ساله ی مدیریتش در راهداری استان کرمانشاه نه تنها آمار تلافات جاده ای رو به افزایش بود بلکه استخدام اشنایان را ملاک قرار دادند .

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز شاهد تودیع مدیری خواهیم بود که در دوران 8 ساله ی مدیریتش در راهداری استان کرمانشاه نه تنها  آمار تلافات  جاده ای رو به افزایش بود بلکه استخدام اشنایان را ملاک قرار دادند .


 جاده های کرمانشاه همچنان جان عزیزان هم استانی مان را میگیرند .
 

مسئولان استاني به جاي تفكرو  چاره اندیشی واستفاده از نيروهاي فني براي تسهيل در ساخت وساز غير مجاز كه نظر شخص استاندار است فردي نا توان در امور ساخت ونگهداري راهها با مدرك علوم انساني به عنوان سرپرست این اداره عریض و طویل انتخاب کردند .
 

با توجه باینکه استاندار كرمانشاه كه جزءاستانداراني است كه بايد بازنشسته شود. نباید در تامين نظر نمایندگان  از خون به ناحق ريخته  تلفات جاده اي به راحتي بگذرد , آمار تلفات جاده اي استان كرمانشاه ١٧درصد افزايش داشته به طوري كه در ده روز گذشته ١٤نفر جان خود را از دست دادند.

 

آقای استاندار آیا رشد 17درصدی تلفات جاده ای در کرمانشاه باعث نمیشود از مدیری توانا ِ متخصص و فنی در این پست حساس استفاده شود؟

آپ بامداد نیوز /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد