با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

انهدام باندهای خرید و فروش قرص های روانگردان و سارقان خودرو در اسلام آبادغرب/ کشف 30 هزار قرص روانگردان + تصاویر

کد خبر: 302524
|
12:19 - 1397/05/14
نسخه چاپی
انهدام باندهای خرید و فروش قرص های روانگردان و سارقان خودرو در اسلام آبادغرب/ کشف 30 هزار قرص روانگردان + تصاویر
اسلام آبادخبر: با اهتمام نيروي انتظامي مرحله پنجم طرح ارتقاي امنیت اجتماعی با انهدام باندهای خرید و فروش قرص های روانگردان، سارقان خودرو و باندهای خرید و فروش اسلحه در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در راستای اجرای طرح ارتقاي امنیت اجتماعی موفق به کشف و ضبط 1 دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه خودرو سرقتی ، 30هزار انواع قرص روانگردان، چندین محموله سلاح شکاری، مشروبات الکلی ومواد مخدر شد.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان در این رابطه اظهار کرد: در راستای اجرای پنجمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی  در سال 97 که در شهرستان اسلام آبادغرب انجام شد، هدف انهدام باندهای خرید و فروش اسلحه و مهمات بود که گوشه ای از موفقیت های انتظامی را در اینجا مشاهده می فرمائید.

 

 

وی افزود: در این عملیات انهدام باند سارقان خودرو و موتورسیکلت، دستگیری 3نفر سارق و کشف 2 دستگاه خودرو یک دستگاه موتور سیکلت بوده ، انهدام باند خرید و فروش قرص های روانگردان صورت گرفته که  این کشفیات در گذشته بی سابقه بوده و جا دارد از زحمات  پرسنل انتظامی شهرستان و حمایت های فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جهت ارتقای امنیت اجتماعی که مکررا" مورد تأکید ایشان است تشکر نمایم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان با ازیابی مثبت وضعیت امنیت شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ارتقاء امنیت اجتماعی  مردم اسلام آبادغرب برای پلیس شهرستان از اهم مهمات است و به همت پرسنل انتظامی این روند رو به رشد کماکان ادامه دارد و جا دارد از مردم قانونمند و ضابطه مند شهرستان اسلام آبادغرب تشکر کنم که کمال همکاری را با پلیس شهرستان داشته اند.

 

گفتنی ست؛ سرهنگ سرتیپ نیا در پایان بازدید از این کشفیات، جمعی از افسران زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب را با اهدای هدایایی مورد تقدیر و تشویق قرار دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها