توضیحاتی بهزیستی درخصوص یک خانواده بی‌سرپناه در اسلام‌آباد غرب

کد خبر: 302530
|
11:25 - 1397/05/15
نسخه چاپی
توضیحاتی بهزیستی درخصوص یک خانواده بی‌سرپناه در اسلام‌آباد غرب
اسلام آباد خبر: رئیس اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب در خصوص انتشار عکسی از یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب توضیحاتی ارائه داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب در خصوص انتشار عکسی از یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب توضیحاتی ارائه داد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی اسلام‌آباد غرب در خصوص انتشار عکسی از یک خانواده بی‌سرپناه دارای چند معلول در ر یکی از پارک های شهرستان اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: قبلا یک واحد مسکونی توسط اداره بهزیستی گیلان‌غرب برای این خانواده خریداری شده که پس از مدتی اقدام به فروش آن کرده‌اند.

وی افزود: همچنین با کمک خیرین اسلام آبادی یک واحد مسکونی در نزدیک‌ترین روستا این شهرستان برای این خانواده تهیه شده است، اما خانواده مذکور اعلام می‌کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و به یکی از پارک های این شهرستان مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه در حال حاضر این خانواده به صورت ماهیانه از سوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مستمری دریافت می‌کنند، خاطر نشان کرد: موضوع تهیه مسکن برای این خانواده توسط اداره بهزیستی و کمیته امداد در حال بررسی است تا در اسرع وقت مشکلات آن‌ها برطرف گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد