مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل های شمالی اسلام آبادغرب/سوختن بیش از 10 هکتار از مراتع وپسچر روستای سوران

کد خبر: 302571
|
16:50 - 1397/05/19
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل های شمالی اسلام آبادغرب/سوختن بیش از 10 هکتار از مراتع وپسچر روستای سوران
اسلام آبادخبر: آتش سوزی عصر امروز در مراتع و جنگلهای سوران علیاء منتهی به کوه کور کور از توابع اسلام آبادغرب با حضور به موقع نیروهای مردمی و امدادی بطور کامل مهار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، آتش سوزی عصر امروز در مراتع و جنگلهای روستای سوران علیاء، با حضور به موقع نیروهای مردمی، بخشدار مرکزی، رزمدیده عضو شورای شهر، نیروهای آتش نشانی اسلام آبادغرب و منابع طبیعی شهرستان بطور کامل مهار گردید.

 

اردشیر بابیان بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: آتش سوزی در ساعت 13:20 دقیقه در مراتع و جنگلهای روستای سوران علیاء منتهی به کوه کور کور از توابع اسلام آبادغرب، آغاز شده که با تلاش مردم و پرسنل  آتش نشانی اسلام آبادغرب و منابع طبیعی شهرستان پس از دو ساعت حریق مهار گردید.

 

بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از حضور به موقع نیروهای امدادی، از مردم روستای چفته سوران که با دهها دستگاه تراکتور برای مهار حریق اقدام کردند، تشکر ویژه نمود.

 

 

عباس قنبری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز در این رابطه به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: در این آتش سوزی خوشبختانه جنگل آسیب ندیده اما بالغ بر 10 هکتار پسچر(جار) سوخته وبالغ بر یک و نیم هکتار از مراتع جنگلی نیز آسیب دیده است.

 

وی بی احتیاطی عامل انسانی در آتش زدن پسچر(جار) و سرایت آن به مراتع جنگلی را علت آتش سوزی دانست که خوشبختانه با حضور به موقع مردم، مسئولین، نیروهای منابع طبیعی و آتش نشانی مهار گردید.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد