آیت‌الله علما:

اقدامات برخی مدیران با روحیه جمهوری اسلامی مطابقت ندارد

کد خبر: 302572
|
17:23 - 1397/05/19
نسخه چاپی
اقدامات برخی مدیران با روحیه جمهوری اسلامی مطابقت ندارد
اسلام آباد خبر: امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات برخی مدیران با روحیه جمهوری اسلامی مطابقت ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه اظهار داشت: مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و همانند اوایل انقلاب در رفع مشکلات مناطق محروم با روحیه انقلابی بکوشند.

وی با تصریح اینکه فساد و رانت و تبعیض مهمترین معضلاتی است که همچون موریانه به انقلاب و اسلام صدمه می‌زند، افزود: اقدامات برخی مدیران با روح جمهوری اسلامی مطابقت ندارد.

خطیب جمعه کرمانشاه خواستار برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی شد و افزود: مسئولان هم باید مانع از ریخت و پاش‌های اضافی شوند و با دوری از اشرافی‌گری با تدبیر و عقلانیت بیشتری به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

آیت‌الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که استحکام و اقتدار نظام را وابسته به حضور و پشتیبانی مردم می‌دیدند،  تصریح کرد: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و با فساد بجنگند، مردم هم باید به سهم خود با فساد مبارزه کنند.

وی گرفتاری‌های امروز کشور را مربوط به عدم تقوا دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر مسئولی در جایگاه خود در کنار تقوا به مسئولیت‌هایش می‌پرداخت امروز کشور با این همه مشکلات مواجه نبود.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: ما ۴۰ سال است که با وجود تحریم پای انقلاب مانده‌ایم و نباید اجازه داد این تحریم‌ها به چماقی بالای سر ما تبدیل شود و با اتکا به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی دشمنان را از این حربه خود ناامید کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها