مصری با تقدیر از اقدام بسیج در شناسایی محتکرین:

دولت برای کنترل شرایط اقتصادی ناگزیر در بهره‌مندی از ظرفیت بسیج است /«بسیج»، رکورددار خدمت‌رسانی

کد خبر: 302573
|
10:11 - 1397/05/20
نسخه چاپی
دولت برای کنترل شرایط اقتصادی ناگزیر در بهره‌مندی از ظرفیت بسیج است /«بسیج»، رکورددار خدمت‌رسانی
اسلام آباد خبر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مصری با تقدیر از اقدام بسیج در شناسایی محتکرین گفت: دولت رد بهره‌مندی از ظرفیت بسیج برای کنترل شرایط اقتصادی ناگزیر است.

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرضا مصری ضمن تقدیر از اقدامات بسیج و سردار غیب‌پرور در راس این نهاد انقلابی در شناسایی محتکرین اظهار داشت : در شرایط حساس و در عموم مسائل کشور نیازمند اقدام و کار جهادی هستیم و یکی از ابزارهای جدی در کار و مدیریت جهادی که در اختیار نظام قرار گرفته ظرفیت عظیم 20 میلیونی به نام بسیج است.

وی تصریح کرد: در مقطعی در جنگ نیاز به کمک بسیج بود و بر همین مبنا بسیج در ذهن افراد به معنای جبهه و جنگ تصور می‌شود، در حالی که این یک ظرفیت گسترده است که هرجا انقلاب نیاز داشته بر اساس دو رکن مدیریت و کار جهادی وارد شده و سربلند هم از امتحانات بیرون آمده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر اقدامات بسیج برای رتبه‌بندی در دنیا و ثبت رکورد خدمت‌رسانی در گینس قابل انداره‌گیری باشد این کار و مدیریت جهادی بسیج در سازندگی، صنایع دفاعی و موشکی و سلولهای بنیادی می‌تواند یک رکورد در دنیا برای این نهاد انقلابی ثبت کرد.

مصری بیان داشت: اصولا آنچه که ما از نهادهای انقلاب اسلامی داریم تکیه این نهادها بر دو امر مهمی است که مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات و رهنمودها برای امورات اجرایی کشور بر آن تاکید دارد، یکی کار جهادی کردن و دیگری مدیریت جهادی است.

وی مدیریت جهادی و کار جهادی را همچون لکوموتیوی دانست که اگر مدیر معتقد به مبانی کار جهادی باشد سرعت این لکوموتیو آنچنان بالا می‌رود که دنباله واگن‌های جنبی را با خود همراه می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به فرموده معظم‌له در شرایط یک جنگ اقتصادی هستیم که اتاق این جنگ در وزارت خزانه‌داری آمریکا متمرکز شده است، گفت: لازم است تمام نیروها را بر این جنگ متمرکز کنیم که در این میان یکی از ظرفیت‌های بزرگی که در اختیار داریم بسیج است.

مصری بیان داشت:: امروز در این شرایط برای مقابله با احتکار و سوءاستفاده برخی‌هایی که با ارز دولتی اقدام به واردات و عرضه آن در داخل با ارز آزاد کردند و همچنین کنترل این اوضاع به یک ظرفیت عظیم که خارج از توان دستگاه‌های اجرایی است نیاز داریم و این ظرفیت بزرگ و مبارک همان بسیج است.

وی به اقدام قابل تقدیر اخیر بسیج در شناسایی محتکرین اشاره کرد و این اتفاق را ناشی از همان روحیه مردمی بودن بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج همواره در مشکلات اقتصادی در کنار مردم بوده است و از

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج 20 میلیونی که شبکه‌ای گسترده در پایگاه‌های مختلف مساجد، بازار و ادارات و ارگان‌ها دارد و ظرفیتی است که اگر از آن استفاده نکنیم به کشور ظلم کرده‌ایم.

مصری تصریح کرد: اگر امروز تعزیرات حکومتی و دولت در راس بخواهد مسائلی اتفاق نیفتد که بعد دنبال چرایی رخ دادن آنها باشد  در این گونه موارد از ابتدا برای نظارت بر بازار و مقابله با سودجویان باید از این ظرفیت بسیج نهایت استفاده را ببرد.

وی افزود: استفاده از خدمات بسیج هزینه‌ای ندارد و این نهاد انقلابی ادعایی برای ماندن در یک مجموعه ندارد، در برهه ای که نیاز کشور است به سرعت و سادگی وارد و به همان سرعت و سادگی خارج می‌شود همچنین بار سازمانی و ساختاری جدید در نهادهای رسمی را اضافه نمی کند بنابراین در این مقطع که جنگ، جنگ اقتصادی است سربازان و رزمندگان عزیز آماده شرکت در جنگ هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ظرفیت بسیج نادیده گرفته شود مردم متحمل خسارت زیادی می‌شوند و در آخر دود همه گرانی ها و عدم کنترلها به چشم مردم می رود بنابراین نگذاریم دیر شود هرچند تاکنون هم اندکی دیر شده است.

مصری افزود: امیدواریم مسئولان دولت از این ظرفیت خود را بی‌بهره نکنند زیرا خداوند نعمت بزرگی به نام بسیج در اختیار این نظام قرار داده؛ افرادی بی ادعا که برای مقطعی که نظام نیاز دارد به سرعت وارد و عمل می کند و جایی که نیاز نیست به سرعت خارج می شود در واقع در کشور رسوب ندارد امیدواریم تا دیر نشده از این ظرفیت استفاده شود.

 

منبع/مرصاد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد