فرمانده تیپ181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب:

زیارت رهبری از هزاران تقدیر مالی برای من بالاتر است/ارتش در خدمت ملت است

کد خبر: 302608
|
14:54 - 1397/05/22
نسخه چاپی
زیارت رهبری از هزاران تقدیر مالی برای من بالاتر است/ارتش در خدمت ملت است
اسلام آبادخبر: فرمانده تیپ181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب با بیان گوشه هایی از خدمت رسانی نیروهای این تیپ به مردم زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: ارتش در خدمت ملت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ دکتر امیر غلامعلیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیپ 181 زرهی شهید سرلشکر سلیمی زیر مجموعه لشکر 81 نیروی زمینی ارتش ، که هر ماه پذیرای کارکنان وظیفه زیادی اعم از سرباز، درجه دار و افسر وظیفه از اقصی نقاط کشور است.

 

وی افزود: ‌ارتش کنونی ارتش زمان جنگ با آن امکانات محدود نیست در حال حاضر ما در بالاترین آمادگی امکانات و تجهیزات جنگی به سر می بریم و روز به روز بر توان تسلیحاتی ما افزوده می گردد وی تاکید کرد اگر در زمان جنگ ٨ ساله جنگیدیم ما امروز یک روزه جنگ را با پیروزی تمام خواهیم کرد.

 

فرمانده تیپ181 زرهی ارتش با اشاره به حضور اولیه ارتش در زلزله اخیر استان کرمانشاه، گفت ؛ پادگان الله اکبر از زمان دقیق زلزله به مدت دوساعت با حداکثر نیرو ها در مناطق زلزله زده حضور یافتند و کمک های خود را با تمام توان در اختیار آن مناطق قرار دادند.

 

وی در پاسخ به بحث تفرقه افکنی دشمنان، عنوان کرد: سپاه همپای ارتش کاملا" انجام وظیفه کرد، ارتش در شهر و سپاه در روستا به مردم زلزله زده خدمت رسانی نمودند و کمک به مردم اثرش را جای دیگر نشان می دهد.

 

سرهنگ غلامعلیان با بیان اینکه؛ کتابی در خصوص زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه 96 در استان کرمانشاه نوشته ام، گفت: تاکنون دو بار به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شده ام و زیارت رهبری از هزاران تقدیر مالی برای من بالاتر است.

 

وی همچنین از جایگاه خبرنگار تجلیل کرد و افزود؛ حضور ‌خبرنگاران در همه عرصه ها قابل تقدیر است فرمانده تیپ ادامه داد در جامعه امروز ما مبارزه در فضای مجازی به مراتب سخت تر از جنگ سخت است و جنگ نرم در اولویت خبرنگاران و افسران این فضا است.

 

فرمانده تیپ181 زرهی ارتش  با اشاره به خدمات مختلف تیپ181 ارتش در بحران های متعددی نظیر زلزله اخیر، برف و یخبندان سال های قبل، امدارسانی جاده ای، خدماتی، بهداشتی و برپایی موکب اربعین، بیان داشت: ارتش کاملا" در اختیار و در خدمت ملت است و وجود این تیپ نعمتی برای مردم این شهر و منطقه است.

 

دکترغلامعلیان در پایان در محل پادگان الله اکبر شهرستان اسلام آباد غرب، با اهدای لوح یادبود از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد