معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

رشد چشمگیر دانش‌آموزان اسلام آبادی در کنکور سراسری 97

کد خبر: 302631
|
09:54 - 1397/05/25
نسخه چاپی
رشد چشمگیر دانش‌آموزان اسلام آبادی در کنکور سراسری 97
اسلام آبادخبر: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب با توجه نتایج کنکور از رشد چشمگیر دانش‌آموزان اسلام آبادی در کنکور سراسری 97 خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، علیرضا تدرو معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب در کنکور سراسری سال جاری، دانش‌آموزان شهرستان توانستند رتبه‌های قابل قبولی را در رشته‌های مختلف دانشگاهی کسب کنند.

 

وی افزود: در کنکور سراسری سال جاری، دانش‌آموزان شهرستان توانستند رتبه‌های قابل قبولی را در رشته‌های مختلف دانشگاهی کسب کنند و در مقایسه با آمار سال گذشته مشخص شد که از نظر شاخص‌های کمّی و کیفی، داوطلبان کنکور درپیشرفت چشمگیری داشته‌اند که رشد کمی رتبه‌های برتر دو رقمی و سه رقمی گواه این مدعا است.

 

معاون آموزش متوسطه در ادامه، ضمن تقدیر از تلاش تمام همکاران فرهنگی که برای موفقیت فرزندان این شهرستان  زحمت کشیده‌اند، افزود: طبق آمار، در کنکور سراسری سال 97 دانش‌آموزان  شهرستان اسلام آباد غرب توانستند 6 رتبه دو رقمی و 20 رتبه سه رقمی را کسب کنند که نسبت به کنکور سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

 

تدروعنوان کرد: امروزه برخلاف سایر کشور های جهان یکی از شاخص هایی که میزان رشد آموزشی در کشور ما بر اساس آن سنجیده می شود  میزان قبولی  در کنکور سراسری می باشد  در حالی که  نمی توان سنجش امر وسیع و پر عظمت آموزش و پرورش را به دو یا چند شاخص کاهش داد . با وجود این اگر بخواهیم میزان رشد آموزش را در سطح شهرستان اسلام آباد غرب  با شاخص قبولی کنکور  بسنجیم با توجه به تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری سال 1397  نسبت به سال های 1396 و 1395  رشد داشته ایم .

 

سال

کل آمار شرکت کنندگان در کنکور

تعداد نفرات قبولی با رتبه زیر 3000

1395

3845

43

1396

3214

72

1397

3936

85

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها