سیدقاسم جاسمی:

اسلام‌آباد غرب مشهد مظلومان فاتح است

کد خبر: 302636
|
10:03 - 1397/05/27
نسخه چاپی
اسلام‌آباد غرب مشهد مظلومان فاتح است
اسلام آبادخبر: سیدقاسم جاسمی در اختتامیه جشنواره ملی مرصاد در اسلام آبادغرب به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به ایراد سخن پرداخت و گفت: اسلام‌آباد غرب به عنوان مشهد مظلومان فاتح لقب گرفته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سیدقاسم جاسمی در اختتامیه جشنواره ملی مرصاد در اسلام آبادغرب به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به ایراد سخن پرداخت و گفت: اسلام‌آباد غرب به عنوان مشهد مظلومان فاتح لقب گرفته است و چهره زیبا و ماندگار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام‌آباد غرب بیشترین آسیب را در عملیات مرصاد دیده است و زمانی که منافقین قصد رسیدن به تهران در یک هفته را داشتند این اسلام‌آباد غرب بود که با خون جوانان و در تنگه مرصاد مانع حرکت منافقین شد و در همان تنگه شکست خورد.

 

وی بیان داشت: به صدا درآمدن 16 هزار بار آژیر قرمز در اسلام‌آباد غرب به معنای تهدید و آسیب بود که به لطف خدا و غیرت غیور مردان اسلام آباد غرب و استان کرمانشاه بی سرانجام ماند.

 

 سیدقاسم جاسمی در پایان با اعلام حمایت از چنین برنامه های فرهنگی عنوان کرد: برای معرفی برنامه های مرصاد و دفاع مقدس و گسترش فرهنگ مقاومت در بین نسل جدید هر اقدامی از دست نمایندگان استان بر بیاید انجام می دهیم، و اگر لازم باشد ما هشت نماینده استان کرمانشاه، هشتاد امضاء و بیشتر در مجلس جمع می کنیم و از چنین برنامه هایی حمایت خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها