سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس:

تئاتر می‌تواند امیدبخش باشد /جشنواره «مرصاد» حامل پیام اتحاد بود

کد خبر: 302637
|
10:38 - 1397/05/27
نسخه چاپی
تئاتر می‌تواند امیدبخش باشد /جشنواره «مرصاد» حامل پیام اتحاد بود
اسلام آباد خبر: محسن سلیمانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه تئاتر می‌تواند امیدبخش باشد، گفت: جشنواره «مرصاد» حاوی پیام اتحاد و همدلی بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، محسن سلیمانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه تئاتر می‌تواند امیدبخش باشد، گفت: جشنواره «مرصاد» حاوی پیام اتحاد و همدلی بود.

 

محسن سلیمانی فارسانی در اختتامیه جشنواره ملی مرصاد اظهار داشت: هنر تئاتر پیام امید و اتحاد را برای همه مردمان ایران دارد و این جشنواره حامل پیام اتفاقات رخ داده در جنگ و اتحاد و یکدلی مردم بود و حماسه دفاع مقدس را به نمایش گذاشت.


وی به بازخوردهای این جشنواره در بین مردم اشاره کرد و افزود: شور و اشتیاق مردم در استقبال از اجرای تئاترهای خیابانی نشان دهنده این است که چقدر تئاتر می‌تواند برای مردم امیدبخش باشد.


سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: امیدواریم در سال‌های آینده به بلوغ کافی و تکمیلی این جشنواره برسیم و عوامل اجرایی این اتفاق را پربارتر کنیم، هنرمندان در این جشنواره نشان دادند که در کنار یکدیگرند و اگر دشمن چپ نگاه کند همین هنرمندان و مردم تو دهنی سختی به آنان خواهند زد.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد