رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب:

جشنواره ملی مرصاد پویاترین و زنده ترین جریان جشنواره ای انقلاب است

کد خبر: 302638
|
10:42 - 1397/05/27
نسخه چاپی
جشنواره ملی مرصاد پویاترین و زنده ترین جریان جشنواره ای انقلاب است
اسلام آباد خبر: مدیر اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اشاره به حماسه غرور آفرین مرصاد از جشنواره ملی تئاتر مرصاد به عنوان پویاترین و زنده ترین جریان جشنواره ای انقلاب در حوزه دفاع مقدس نام برد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اشاره به حماسه غرور آفرین مرصاد از جشنواره ملی تئاتر مرصاد به عنوان پویاترین و زنده ترین جریان جشنواره ای انقلاب در حوزه دفاع مقدس نام برد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اشاره به اهمیت رخداد و حماسه بزرگ مرصاد بیان داشت : امروز جشنواره تئاتر مرصاد را باید به روز ترین و زنده ترین جریان هنر نمایش انقلاب با موضوع دفاع مقدس دانست.

 

وی با شاره به پیوند مرصاد و منافقین بیان داشت : این رابطه امکان جهت گیری این جشنواره را در گستره ملی فراهم خواهد آورد.

 

تمری افزود : جشنواره ملی تئاتر مرصاد هویت اسلام آباد غرب است و افتخار می کنیم که امروز داریم این جشنواره را برگزار می کینم .

 

مدیر اجرایی دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود : ١١٢ اثر از ١٨ استان کشور به دبیرخانه جشنواره اثر ارسال کردند که هیات داوران مرحله بازبینی از این تعداد ٢١ اثر را در دو بخش خیابانی و صحنه ای از ١٣ استان انتخاب کردند.

 

تمری بیان داشت : باید از شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب و فرماندار هنردوست این شهرستان و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هالی رسانه و هیات داوران تقدیر و تشکر ویژه نمود که در برگزاری این رویداد مهم هنری نقش اساسی ایفا کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها