فرمانده سپاه اسلام آباد غرب مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت بسیجیان اسلام آبادغرب برای مبارزه با احتکار/برخورد جدی با محتکران و‌مفسدان اقتصادی

کد خبر: 302650
|
13:25 - 1397/05/27
نسخه چاپی
استفاده از ظرفیت بسیجیان اسلام آبادغرب برای مبارزه با احتکار/برخورد جدی با محتکران و‌مفسدان اقتصادی
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آباد غرب بر استفاده از ظرفیت بسیجیان اسلام آبادغرب برای مبارزه با احتکار تاکید نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دیدار کرد.

 

مهندس محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در این دیدار گفت: ما در یک جنگ اقتصادی بزرگی قرار داریم که  دشمن معیشت و اقتصاد مردم را مورد هجمه قرار داده است.

 

وی افزود: با کسانی که قصد دارند زندگی را برای مردم سخت تر کنند باید برخورد لازم صورت بگیرد و مبارزه با احتکار باید برای مردم ملموس باشد.

 

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان با  اشاره به رسالت سپاه و بسیج در صیانت از منافع ملت در تمامی عرصه ها، گفت: قطعا بسیج آمادگی دارد تمام تلاش خود را در راستای شناسایی محتکران و‌ مفسدان اقتصادی  به کار گیرد.

 


وی با اشاره به دستور اخیر سردار غیب پرور در جهت شناسایی محتکرین، اظهار داشت: از ظرفیت بسیجیان شهرستان در جهت شناسایی انبارهای احتکار استفاده می‌شود و مجموعه سپاه و بسیج با هماهنگی دستگاه قضایی  با محتکران و‌مفسدان اقتصادی برخورد جدی خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه؛ دست هایی در کار است که بدنبال فشار اقتصادی بر مردم هستند، اظهار کرد: دشمنان پروژه ناراضی سازی مردم از نظام را دنبال می کنند، لذا مسئولین ما باید گره از کار مردم بگشایند نه اینکه با بروکراسی اداری خود گره کور بر مشکلات مردم بزنند.

 

وی با اشاره به تجربیات ارزشمند و اقدامات موفق سپاه انصار در سال های گذشته در راستای مبارزه با کالای قاچاق و احتکار گفت: بسیج و سپاه همیشه و در همه جا در راستای گره گشایی از کار مردم آماه خدمت رسانی و جانفشانی است.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد