استاندار کرمانشاه:

منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب پیشرفت خوبی دارد

کد خبر: 302660
|
16:00 - 1397/05/28
نسخه چاپی
منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب پیشرفت خوبی دارد
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: منطقه ویژه اسلام‌آباد از پیشرفت خوبی نسبت به گذشته برخوردار شده است و به تازگی چند سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در پایان سفر به اسلام‌آباد غرب و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی فراب با ظرفیت اشتغال زایی ۶۵۰ نفر در دست اجراست که فاز یک این نیروگاه تا اسفندماه راه اندازی می شود.

 

وی افزود: این واحد مشکلاتی در حوزه ارز تخصیصی و سوخت دارد که تلاش می کنیم با رایزنی این مشکلات را حل و فصل کنیم.

 

استاندار کرمانشاه کاشی کاژه را از جمله واحد های تولیدی خوب و فعال اسلام آباد دانست و تصریح کرد: این مجموعه با مشکلاتی در حوزه مالی و استمهال تسهیلات روبرو است که موضوع رفع این مشکلات در دست پیگیری قرار دارد.‌

 

وی بیان داشت: مجموعه شیر مانیزان از یک بازار خوب صادراتی برخورار است ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و تحریم‌های ماه‌های اخیر این مجموعه فعلا با ۲۵ درصد ظرفیت کار می‌کند.

 

بازوند تصریح کرد: بازار عراق بستر مناسبی برای صادرات واحدهای صنعتی اسلام‌آباد غرب است و کارخانه هایی مانند مانیزان و کاشی کاژه از این فرصت به خوبی استفاده کرده اند.

 

وی گفت: منطقه ویژه اسلام‌آباد از پیشرفت خوبی نسبت به گذشته برخوردار شده است و به تازگی چند سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: برخی از واحدهای صنعتی اسلام آباد در زلزله آسیب دیده اند که تلاش می کنیم در چهارچوب قانون از امکان معافیت های تسهیلاتی برای آن ها استفاده کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد