توسط کمیته امداد صورت گرفت؛

توزیع گوشت قربانی به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در میان ایتام و نیازمندان گهواره و دالاهو

کد خبر: 302701
|
14:25 - 1397/06/01
نسخه چاپی
توزیع گوشت قربانی به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در میان ایتام و نیازمندان گهواره و دالاهو
اسلام آبادخبر: در روز عید سعید قربان، کمیته امداد گوشت قربانی جمع آوری شده خیرین به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در میان ایتام و نیازمندان گهواره و دالاهو توزیع نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، در روز عید سعید قربان، کمیته امداد گوشت قربانی جمع آوری شده خیرین به ارزش بیش از 2میلیارد ریال در میان ایتام و نیازمندان گهواره و دالاهو توزیع نمود.

 

فرشاد نیک قدم رئیس کمیته امداد دالاهو در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: در روز عید سعید قربان گوشت قربانی جمع آوری شده به ارزش ۱۷۲ میلیون تومان در میان ایتام و بیماران زمینگیر و صعب الاعلاج و نیازمندان شهرستان دالاهو توسط همکاران امدادگر کرند توزیع گردید.

 

وی از زحمات ارزشمند امام جمعه شهرستان ، کارکنان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کرند و شهر ریجاب و خیرین روستای داراب ریجاب تقدیر نمود.

 

به گزارش خبر نگاراسلام آباد خبر، منصوری ریس کمیته امداد گهواره نیز از رشد 100درصدی نذورات مردمی عیدسعید قربان در گهواره خبر داد و  از اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد قدردانی نمود.

 

وی عنوان کرد: علی رغم تمامی تبلیغات دشمنان نسبت به نهاد مردمی کمیته امداد الحمدالله مردم خیر ونوع دوست همچنان امداد را محلی قابل اطمینان دانسته ویارویاور همیشگی این نهاد می باشند.

 

 

منصوری بیان کرد: ارزش ریالی نذورات اهدایی در سال گذشته ۲۰میلیون تومان بوده که این رغم در عید امسال به بیش ۴۷ میلیون تومان رسیده است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد