به مناسبت هفته دولت؛

کلنگ ساخت مخزن آب شرب سراب شرف آباد اسلام آباد غرب با حضورفرماندار و بخشدار این شهرستان به زمین زده شد.

کد خبر: 302732
|
12:24 - 1397/06/06
نسخه چاپی
کلنگ ساخت مخزن آب شرب سراب شرف آباد اسلام آباد غرب با حضورفرماندار و بخشدار این شهرستان به زمین زده شد.
اسلام آباد خبر: به مناسبت هفته دولت؛ کلنگ ساخت مخزن آب شرب سراب شرف آباد اسلام آباد غرب با حضورفرماندار و بخشدار این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،فرماندار در این مراسم گفت  این مخزن با ظرفیت 200 متر مکعب و مبلغ اعتبار 25 میلیارد ریال با مدت پیمان قرار داد 18 ماهه و هدف بالابردن ظرفیت ذخیره آب شرب شهر و بهرمندی 12500 نفر کلنگ زنی می شود.

 


 فرماندار اسلام آباد با اهمیت دانستن تامین و نگهداری از منابع آبی افزود. حدود 30 درصد بطور میانگین هدر رفت آب داریم و اگر این موضوع نبود قطعی آب در سطح کشور وجود نداشت.در پروژه بعدی افتتاح مدرسه 3 کلاسه قلم چی در روستای تجر کرم پناه این شهرستان با حضور فرماندار و امام جمعه و حضور مردم روستا برگزار شد.

 

جمال الدین برجی رییس اداره اموزش و پرورش در مراسم افتتاح این واحد آموزشی ضمن تبریک ایام گفت ؛ یکی از منابع قدرت مردم ایران علم و آگاهی است و ساخت مدرسه آینده رو به کودکان تقدیم می کند.


وی افزود امسال 15 مدرسه در دست ساخت  داریم وتاکنون 12 موردانعقاد قرار داد شده است.


مدیر آموزش و پرورش گفت: 160 متر زیر بنا این مدرسه با تامین اعتبار 165 میلیون تومان توسط بنیاد قلم چی انجام و حدود 43 دانش اموز سال تحصیلی جدید در این مدرسه را آغاز خواهند نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد