باشگاه خبرنگاران جوان گزارش مى دهد؛

زمان بازگشت کی روش به ایران مشخص شد

کد خبر: 302752
|
12:14 - 1397/06/09
نسخه چاپی
زمان بازگشت کی روش به ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده به ایران باز می‌گردد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روشسرمربی تیم ملی فوتبال کشورماناعلام کرد که امروز «جمعه» به ایران باز می‌گردد و آماده امضای قرارداد جدید بافدراسیون فوتبال ایراناست.

کی روش شرط اصلی خود برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال را حمایت مالی وتعهد در آماده سازی برای جام ملت‌های آسیااعلام کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در گفتگو با رسانه‌های خارجی اعلام کرده که آماده امضای قرارداد جدید با ایران است و اگر گمان می‌کرد که همه برای آماده سازی تیم ملی ایران آماده نیستند به تهران سفر نمی‌کرد.

گفتنی است کی روش هدف اصلی خود از تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران را قهرمانی درجام ملت‌های فوتبال آسیاعنوان کرده است.

کی روش بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران را دنبال می‌کند

برنامه بازی‌های لیگ برترو همچنین پخش تلویزیونی بازی‌ها هفته به هفته در اختیار کارلوس کی روش قرار گرفته و او و دستیارانش در خارج از کشور خیلی از بازی‌های لیگ برتر را دیده اند.

همچنینمارکار آقاجانیاندر تهران بازی‌های لیگ برتر را دنبال کرده است و با ورود کارلوس کی روش به تهران ویدئوی بازی‌های لیگ برتر در اختیار او قرار می‌گیرد تا اگر بازی‌ای را از دست داد، تماشا کند.

دستیاران خارجی کی روش وارد ایران شدند

هر چند که هنوز اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام نشده، اما دستیاران خارجی کی روش یعنی لوپز مربی دروازه بان‌ها،دیگو اوسیانوکروز،میکائیلوسباستینامروز وارد ایران شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد