فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:

عوامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شدند

کد خبر: 302794
|
13:59 - 1397/06/12
نسخه چاپی
عوامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری چند تن از عوامل تیراندازی در روستای کهریز از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در روستای کهریز از توابع کرمانشاه، مشخص شد پنج نفر به علت اختلافات قبلی با استفاده از اسلحه کلاشینکف به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و یکی از ساکنین آن را از ناحیه هردوپا مجروح کرده اند.

وی افزود: پس از گذشت تنها ۲ ساعت از وقوع این حادثه، ماموران کلانتری توانستند با گسترش دامنه تحقیقاتی خود محل اختفای عوامل تیراندازی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضائی، وارد مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه همگی آن ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه از منزل متهمان دستگیر شده یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، ۲۵ عدد فشنگ و ۶ قبضه شمشیر کشف شد، ابراز داشت: برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس به شدت با اینگونه ناامنی ها مقابله و به افراد متخلف اجازه نمی دهد با چنین اقداماتی امنیت موجود را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد