در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با مدیر فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب مطرح شد؛

امروز خط مقدم مقابله با دشمن فضای مجازی و رسانه است

کد خبر: 302811
|
15:13 - 1397/06/13
نسخه چاپی
امروز خط مقدم مقابله با دشمن فضای مجازی و رسانه است
اسلام آبادخبر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در دیدار با مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: امروز خط مقدم مقابله با دشمن فضای مجازی و رسانه است

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار کرد.

 

حسن موحد در این دیدار که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب صورت گرفت، اظهار کرد: بسیج مردمی ترین سازمان مقاومت دنیاست و یکی از این قشر ها بسیج رسانه است.

 

وی افزود: نداشتن بسیج رسانه باعث می شود خیلی از نیروها و پتانسیل ها را از دست بدهیم، در واقع بسیج اراده عمومی است و ما باید در عرصه مطالبه گری عمومی و رسمی ورود پیدا کنیم چون خیلی از سنگ هایی که دشمن به سمت ما پرتاب می کند در عرصه های غیر رسمی است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیج رسانه یک تشکل جریان ساز است که باید با تشکیل  یک جبهه عاشورایی، پیگیر منویات رهبری و دفاع از ارزش های و شهدا باشد.

 

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم بسیج رسانه افزایش سواد رسانه ای است، چون امروز خط مقدم مقابله با دشمن فضای مجازی و رسانه است.

 

موحد بیان کرد: دشمن در موضع گیری رسانه ای و در همه شبکه های اجتماعی نکات قوت ما را می کوبد تا امید را از ما بگیرد، لذا باید در مقابل دشمن جبهه رسانه ای تشکیل شود و تولید امید در مملکت گسترش یابد و جریان مطالبه گری منطقی و نقد دلسوزانه نیز پیش برود و در سایه بر سر هم سنگ نزنیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در تولید علم جزو 5 کشور برتر دنیاست و در اقتصاد رتبه 16 هم جهان را دارد که این موارد باید برای مردم بازگو شود و دشمن از رشد و توسعه جمهوری اسلامی در جهان هراس دارد و به همین خاطر در مسیر پیشرفت انقلاب سنگ اندازی می کند، و اگر ما به فرمایشات، اشاره و منویات رهبری گوش دهیم و در آن مسیر حرکت کنیم پیروزی از آن ملت ایران است.

 

خسرو تمری مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، عنوان کرد: بسیج رسانه می تواند فضای رسانه ای کشور را به سوی وحدت سوق دهد.

 

وی افزود: آسیب های اجتماعی خیلی شدیدی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که انشاءالله قصد داریم با ساماندهی این بخش برخی از آسیب ها را کاهش دهیم و در این زمینه از بسیج رسانه انتظار همکاری ویژه داریم.

 

دکتر تمری همچنین بر تقویت پایگاه های فرهنگی مساجد بعنوان مولد تفکر بسیجی تاکید نمود و گفت: در همپوشانی برنامه های بسیج هر کاری از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

 

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این دیدار از معرفی مسئول بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب در آینده ای نزدیک خبر داد.

گفتنی ست؛افتتاح دفتر بسیج رسانه در شهرستان اسلام‌آباد غرببعنوان نخستین دفتر شهرستانی بسیج رسانه استان کرمانشاه در 25 خرداد 1394 صورت گرفت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد