سردار ریحانی در گفتگو با مرصاد خبر داد

اجرای رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) در کرمانشاه با اعزام 150 گروه جهادی

کد خبر: 302814
|
08:54 - 1397/06/14
نسخه چاپی
اجرای رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) در کرمانشاه با اعزام 150 گروه جهادی
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از اجرای رزمایش خدمت‌رسانی محمد‌رسول‌الله (ص) در استان با اعزام 150 گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادسردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگاراین خبرگزاری از برگزاریرزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با اعزام گروه های جهادی دراستان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: این رزمایش در محدوده زمانی 9 تا 29 شهریورماه و به مدت 20 روز انجام می شود که در سطح کشور بیش از 7 هزار گروه در این رزمایش حضور دارند که سهم استان کرمانشاه هم 150 گروه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: این گروه های جهادی با هدف خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم و به ویژه محرومان در مناطق محروم روستایی به ویژه منطقه سرفیروزآباد که از درجه محرومیت بالاتری برخوردار است حضور پیدا کرده‌اند.

سردار ریحانی با اشاره به حضور این گروه‌جهادی در سایر نقاط محروم استان خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در حوزه های عمرانی، سلامت، فرهنگی، آموزش و توانمندسازی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی تصریح کرد:  این گروه‌های اعزامی در این مدت به ساخت خانه برای محرومین، تعمیرات خانه ها و مساجد، انجام کارهای فرهنگی، ویزیت و معاینه رایگان و انجام کارهای عام المنفعه می پردازند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه،کارهای خدماتی همچون جمع‌آوری محصول، بحث سلامت و بهداشت، اقدامات فرهنگی و آموزشی و  توانمندسازی اشتغال آموزش هایی در این راستا را از دیگر اقدامات این گروه‌ها برشمرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها