روحانی در عسلویه:

در جنگ اقتصادی و روانی بدخواهان قرار داریم/دشمن به فکر تحریم‌های جدید است/می‌خواهند استقلال‌مان را کنار بگذاریم

کد خبر: 302815
|
09:00 - 1397/06/14
نسخه چاپی
در جنگ اقتصادی و روانی بدخواهان قرار داریم/دشمن به فکر تحریم‌های جدید است/می‌خواهند استقلال‌مان را کنار بگذاریم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز ایران در جنگ اقتصادی و روانی بدخواهان قرار دارد، گفت: دشمنان می‌خواهند ما را تسلیم کنند تا استقلال خود را کنار بگذاریم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حسن روحانی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از چندین طرح مهم پتروشیمی در عسلویه با بیان اینکه بخش‌هایی که بار اقتصاد را به دوش می‌کشند در صف مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند اظهار داشت: امروز ایران در جنگ اقتصادی و روانی بدخواهان قرار دارد و صنعت نفت بار مقابله با این جنگ را به دوش می‌کشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه صنعت نفت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد گفت: در این شرایط پیچیده اقتصادی، ایران نفت و محصولات پتروشیمی تولید و صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه  پتروشیمی‌ها  بخش بزرگی از فعالیت در بازار ثانویه تامین کننده ارز بر عهده دارند افزود: امروز ما وارد مرحله جدیدی برای مقابله با توطئه بیگانگان شده‌ایم در واقع مقابله با همان کسانی که در هر مرحله می‌خواستند جلو پیشرفت انقلاب را بگیرند.

روحانی با بیان اینکه با توطئه‌های دشمنان مسیر هموار توسعه دشوار می‌کند گفت: با این توطئه‌ها مسیر هموار توسعه برای ما دشوار شد اما آنها نتوانستند طی مسیر پیشرفت را برای ما ناممکن کنند.

وی تاکید کرد: هر چند این ترفندها ممکن است مشکلاتی ایجاد کند ولی از حرکت پرشتاب توسعه و پیشرفت این  ملت نمی‌تواند جلوگیری کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه طرح‌های تولیدی در حالی افتتاح می‌شود که دشمن به فکر تحریم‌های جدید است، خاطرنشان کرد: دشمن اگر بتواند امید تلاش و حرکت را از ما بگیرد در تحقق اهدافش موفق شده است.

روحانی با بیان اینکه  دشمنان می‌خواهند ما را تسلیم کنند تا استقلال خود را کنار بگذاریم افزود: این آرزوی دشمنان هرگز محقق نمی‌شود و ان‌شاءالله با تلاش همه ملت ایران از مشکلات عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های پتروشیمی امروز ارزش محصولات تولیدی بسیار افزایش می‌یابداظهار داشت: امضا قرارداد جلوگیری از مشعل سوزی به ویژه از نظر زیست محیطی و اقتصادی اهمیت فراوانی دارد.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه به مردم منطقه عسلویه  و مناطق هم جوار افزود: مردم بومی مناطق همجوار صنعت نفت به ویژه عسلویه باید از حرکت رو به رشد اقتصادی کشور بیشترین بهره را بگیرند و از توان و استعداد آنها در آینده در همین مناطق و برای چرخش اقتصاد کشور استفاده شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد