فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب در جمع خبرنگاران:

بالا بردن سطح آگاهی عمومی‌، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی از اولویت‌های نیروی انتظامی است

کد خبر: 302825
|
11:49 - 1397/06/14
نسخه چاپی
بالا بردن سطح آگاهی عمومی‌، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی از اولویت‌های نیروی انتظامی است
اسلام آبادخبر: فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آباد غرب گفت: بالا بردن سطح آگاهی عمومی‌، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی را از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا  صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از تلاش‌های خبرنگاران به عنوان چشم بینا و اطلاع‌رسانان جامعه در عرصه مطبوعات و فضای مجازی این شهرستان قدردانی کرد.
 

 

 فرمانده نیروی انتظامی اسلام‌آباد غرب بالا بردن سطح آگاهی عمومی‌، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی را از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: رسانه موجودیت و هویت به یک جامعه می‌دهد، بازار شایعات در جامعه بسیار است و خبرنگاران با ارتباط با عوامل انتظامی از اخبار صحیح اطلاع پیدا کنند.

 

وی در خصوص انتقال مشکلات و برخی انتقادات وارد به خبرنگاران، افزود: عوامل متعددی در وقوع یک اتفاق دخیل هستند، به عنوان مثال در یک حادثه تصادف رانندگی عواملی همچون جاده، ماشین‌، راننده‌، صنعت و ... نقش دارند، خبرنگاران باید مطالب را نیز به صورت جزیی پیگیری کنند.

 

سرتیپ‌نیا با نقش مهم 13 ارگان اصلی در بحث فرهنگ‌سازی اشاره و بیان کرد: عدم کارکرد این ارگان‌ها در بیشتر موارد دیده می‌شود.

 

وی با اشاره به قابلیت‌های فضای مجازی، ادامه داد: توجه و اهمیت به این فضا با هجمه بسیار دشمنان باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد./فارس

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها