رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اسلام آباغرب

کد خبر: 302837
|
12:05 - 1397/06/15
نسخه چاپی
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اسلام آباغرب
اسلام آبادخبر: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر در اسلام آباغرب خبر داد.

شهاب هنرجو رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اسلام آباغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر  در اسلام آباغرب خبر داد.

 


وی اظهار کرد: این طرح به منظور کنترل و نظارت بر فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف و کفش و لوازم ‌التحریر، البسه دانش آموزی و همچنین نظارت بر مدارس درخصوص دریافت شهریه توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های نظارتی در راستای لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی صنفی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در دستور کار قرار دارد.

 

 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گفت: تعزیرات حکومتی در قالب گشت های مشترک سیار با بازرسان اتاق اصناف ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مراجع نظارتی در دو نوبت‌کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس با هدف نظارت و بازرسی بر بازار و مراکز بزرگ خرید از ۱۵شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه سال جاری در این طرح شرکت دارند.

 

 

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مردم و آرامش در بازار است، عنوان کرد: با متخلفان اقتصادی خارج از نوبت برخورد و اعمال قانون صورت می گیرد.

 

 

هنرجو با تاکید بر اینکه متخلفان و گرانفروشان برابر قانون مجازات خواهند شد، بیان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ارتباطی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صنعت معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف ۴۵۲۲۶۶۲۰ اطلاع دهند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها