لاریجانی در دیدار با رئیس دومای روسیه:

نفس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است/ ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم سهم بسیاری داشته‌اند

کد خبر: 302842
|
10:29 - 1397/06/16
نسخه چاپی
نفس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است/ ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم سهم بسیاری داشته‌اند
رئیس مجلس گفت: ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم سهم بسیاری داشته‌اند و امروز نفس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنج شنبه، 15 شهریور ماه) در ادامه سفر به شهر ولگوگراد روسیه، با ویاچسلاو ولودین رییس دومای روسیه دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی در این دیدار با تشکر از ایجاد زمینه همکاری های مشترک میان ایران و روسیه، گفت: تاکنون موضوعات زیادی را با هم صحبت کردیم و امیدواریم در شهر زیبای ولگوگراد اقدامات عملی تر داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب رییس دومای روسیه، گفت: خوشبختانه با تصمیماتی جناب پوتین و جنابعالی، ما شاهد همکاری‌های بیشتری هستیم، به ویژه ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم در منطقه سهم بسیاری داشته اند.

وی با بیان اینکه نفس تروریست ها در سوریه در حال تمام شدن است، تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد هستیم که جریانی مانند آمریکایی‌ها در حال فشار وارد کردن به ایران و روسیه بوده و این تحریم‌ها را برای ما ایجاد کردند و این نشان می دهد مشکل آن ها در جای دیگری است.

در ابتدای این دیدار ویاچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه با تقدیر و تشکر از سفر دکتر لاریجانی به روسیه، گفت: این سفر قطعا می تواند به تقویت همکاری ها و تعاملات بین دو کشور ایران و روسیه کمک کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی روابط دو کشور با پویایی هر چه بیشتر در حال گسترده تر شدن است، حال مهم این است که تصمیمات در ابعاد پارلمانی و در سطح ایجاد قانون عملیاتی شود، از این رو باید همکاری های پارلمانی دو کشور گسترش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها