به منظور اشاعه عملی نماز در بین سواد آموزان/

«طرح نماز کلید بهشت » درشهرستان اسلام آباد غرب کلید خورد

کد خبر: 302861
|
12:24 - 1397/06/17
نسخه چاپی
«طرح نماز کلید بهشت » درشهرستان اسلام آباد غرب کلید خورد
اسلام آبادخبر: به منظور اشاعه عملی نماز در بین سواد آموزان، «طرح نماز کلید بهشت » درشهرستان اسلام آباد غرب کلید خورد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به منظور اشاعه عملی نماز در بین سواد آموزان نهضت سواد آموزی «طرح نماز کلید بهشت» با حضور یکصد نفر از سواد آموزان نهضت سواد آموزی در محل کانون شهید فهمیده بر گزار گردید.

 

 مدیر حوزه علمیه اسلام‌آباد غرب به عنوان مدرس این دوره در این مراسم تصریح کرد: زیبایی نماز در جان و روح انسان‌ها نهفته است و اگر می‌خواهید نماز را به فرزندانتان یاد دهید به صورت عملی صورت دهید.

 

حجت‌الاسلام روح الله کرمی تاکید کرد:  یکی از مسائلی که می‌تواند شما را نسبت به نماز بی‌اهمیت کند همین دنیای مجازی و اعتیاد به آن است.

 

 

وی محبت‌ورزی، الگو‌پذیری و اسوه‌پذیر بودن را به عنوان اصولی برای تشویق افراد به سوی ادعای نماز این فریضه الهی دانست.

 

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش اسلام‌آباد غرب در حاشیه این طرح با اشاره به نخستین آیات نازل شده بر پیامبر با مضمون اهمیت نماز، تعلیم و یاددادن، اظهار داشت: آموزش نماز باید به صورت عملی در بین جامعه هدف اجرایی شود.

 

حسین مرعشی نماز را دعوت به زیبا‌ترین جلوه بندگی‌، محبوب‌ترین عمل توصیف و بر نحوه قرائت صحیح نماز با آموزش‌های لازم تاکید کرد و افزود: نماز و یاد‌گیری‌های آن نیز همچون هر آموزش دیگری دارای امتیازات و دلگرمی‌های خود است و از جمله آن آرامش،صفای روح و جسم برای فرد نمازگزار است.

 

 

وی گفت: نهضت سواد‌آموزی با ایجاد این دوره سعی در نهادینه کردن آموزش عملی و صحیح نماز از بی‌سوآدان و کم‌سوآدان است و باید این رسالت به خوبی و دقت انجام گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد