اسلام آبادخبر گزارش می دهد:

برگزاری کارگاه مهارتی دید خلاق و رونمایی از کتاب دنیای وارونه من

کد خبر: 302883
|
09:31 - 1397/06/19
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه مهارتی دید خلاق و رونمایی از کتاب دنیای وارونه من
اسلام آبادخبر:کارگاه مهارتی دید خلاق و رونمایی از کتاب دنیای وارونه من اثر استاد فخرالدین دوست محمد طهرانی در اسلام آباد غرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر امروز یکشنبه ١٨ شهریور ماه ١٣٩٧ کارگاه مهارتی دید خلاق یا چند بعدی با هدف بررسی مبانی و موانع موفقیت در مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار گردید.

هوشنگ رزم دیده مجری این برنامه توضیحاتی خصوص کارگاه بیان نمودند.
خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب ضمن خوش آمدگویی به حاضران و معرفی فخرالدین دوست محمد طهرانی، بیان داشتند که ایشان چهره ای بین المللی است و به بیان مسائل فرهنگی جامعه پرداختند.

وی افزود : اینگونه برنامه ها فرصت مناسبی برای معرفی نخبگان شهر ستان اسلام آباد غرب است و می توان شهرستان اسلام اباد غرب را با نخبگانش بهتر معرفی کرد. 

در ادامه این جلسه فخرالدین دوست محمد چهره بین المللی اسلام آباد غرب به موضوعات مختلف در باب دید خلاق اشاره و بیان داشت : دید خلاق انسان را در موقعیت و فضای جدیدی قرار خواهد داد و فرد در تلاش خواهد بود با این رویکرد موقعیت جدیدی را خلق کند. 

دوست محمد بیان داشت : باید نگاههای منفی و ناامیدکننده را از خود دور کرد تا زمینه پویایی فراهم شود و داشتن دید خلاق در این مسیر کمک کننده است. 

وی در ادامه افزود : برای داشتن جامعه ای پویا و سرزنده دید خلاق لازم است و افراد جامعه باید با حساسیت لازم نسبت به فرد و جامعه در این مسیر گام بردارند و لذا در این مسیر همه نخبگان و هنرمندان و معلمان نقش اساسی دارند و نباید صرفا مسئولان را مقصر جلوه داد. 

در ادامه از کتاب دنیای وارونه من اثر استاد فخرالدین دوست محمد رونمایی شد و به تعدادی از حضار کتابهایی به صورت یادبود اهداء شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها