مدیرعامل آبفای روستایی کرمانشاه خبر داد

رفع مشکلات آب روستاهای زلزله‌زده حداکثر تا ۲ ماه آینده

کد خبر: 302892
|
12:12 - 1397/06/19
نسخه چاپی
رفع مشکلات آب روستاهای زلزله‌زده حداکثر تا ۲ ماه آینده
مدیرکل آبفای روستایی استان کرمانشاه گفت:مشکلات آب روستاهای زلزله‌زده حداکثر تا ۲ ماه آینده برطرف می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فرامرز شوهانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ۱۹۳ روستا از نعمت آب بهره‌مند هستند که برخی از آن ها افت فشار آب دارند و نوبت بندی شده‌اند.

وی با اشاره به مشکل افت فشار آب در روستای جلالوند علیا و سفلی در سرپل ذهاب افزود: رفع این مشکل این روستا با تجهیز یک ایستگاه پمپاژ آب رفع شد.

مدیرکل آبفای روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: سه تا چهار روستا از مجتمع نوشیروان این شهرستان مشکل کمبود آب دارند که طی روزها آینده پیمانکار برای رفع آن اقدام خواهد کرد.

شوهانی با بیان اینکه در سایر شهرستانهای مناطق زلزله‌زده نظیر گیلانغرب و قصرشیرین مشکلی نداریم، بیان کرد: بیشتر مشکلات مربوط به اوج گرما بود  و با خنک شدن هوا روز به روز مشکل افت فشار آنها رفع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در منطقه میرآباد نیز سه روستا کمبود آب دارند که پیمانکار در حال کار است و نهایت ظرف یک ماه آینده مشکل آن حل می شود.

مدیرکل آبفای روستایی استان کرمانشاه گفت: حداکثر تا ۲ ماه آینده با به نتیجه رسیدن پروژه ها و زیرسازی ها مشکل آب تمام روستاهای استان به ویژه مناطق زلزله زده حل می شود که البته با خنک شدن هوا خود به خود این موضوع رفع خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد